Achizitie publica - APARARI MALURI - PARAU DUMBRAVITA, COMUNA ARBORE, JUDETUL SUCEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 316742
PRIMARIA COMUNEI ARBORE
Cod de identificare fiscala: 4326965
Adresa: str. Principala, nr.698A, Arbore
Telefon: 0230539411
Fax: 0230539411
Denumire invitatie: APARARI MALURI - PARAU DUMBRAVITA, COMUNA ARBORE, JUDETUL SUCEAVA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul: APARARI MALURI - PARAU DUMBRAVITA, COMUNA ARBORE, JUDETUL SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 12:21
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Arbore, nr.698A, comuna Arbore, cod 727015, judetul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei comunei Arbore, nr.698A, comuna Arbore, cod 727015, judetul Suceava.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 146, 101 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv, eligibilitatea, decl.priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181, Certif.fiscal priv. plata taxelor la bug. de stat si bug. local, certif.de part.la licitatie cu oferta independenta, Decl.priv. neincadrarea in sit. prev. la art.69.1, decl. priv. calit. de particip. la procedura, certif. de inreg. la ORC, certif. constatator emis de ORC, Fisa de inf. generale, Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, Decl.priv. lista principalelor lucrari exec.in ultimii 5 ani-finalizarea a 1 contractcu o valoare egala (sau mai mare) cu 146.101, 00 lei , Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat-cerinte minime pers.de sp.; 1 sef pct. de lucru, 1 RTE dom.V, 1 CQ dom.V, 1pers. responsabila cu prot. muncii, sanatatea muncii si PSI, Dovada detinerii a minim. de dot. echip. tehnice, Decl. privind subcontractantii, ISO 9001sau echiv., ISO14001sau echiv.Garantia de participare: 2.922 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
Descarcare din SEAP.