Achizitie publica - Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 321101
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321101/01.03.2012
Denumire contract: Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ARBORECod fiscal: 4326965, Adresa: str. Principala, nr.698A, Arbore, Telefon: 0230539411, Fax: 0230539411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr.698A, Arbore, Romania, cod postal: 727015, telefon: +40 0230539410, fax: +40 0230539411, persoana de contact: Primar Ionel Hrincescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei comunei Arbore, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic, Caietul de Sarcini si Detaliilor de Executie, a obiectivului de investitii "Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava"-etapa IV, respectiv 135 ml.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantunul garantiei de participare este de 5700 lei -Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform formularului 5 din Capitolul III, sau - prin retineri succesive din plata facturilor partiale intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.12A Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.12B.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depun in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.12C. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.12D-1. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.12D Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.1.Ionel HRINCESCU ? primarul comunei2.Toader Cimpan - viceprimarul comunei3.Vasile Dan CUPSAN ? responsabil achizitii4.Viorica Gazdaru ? secretarul comunei5.Irimescu Fanica- responsabil urbanism6.Tiperciuc Vasile-Dan- inspector7.Gazdaru Constantin- consilier8.Ursan Ilinca- inspector9.Filiuta Rodica- consilier personal Cerinta nr. 1Certificat constatator-Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCerinta minima: 1 contract similar (lucrari aparari maluri) a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a lucrarilor supusa licitatiei. Documente solicitate: copie contract, acte aditionale daca este cazul, copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala., Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat.Formularul va fi insotit de C.V.-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executia si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii;Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant a urmatorului personal minim: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat indomeniul constructii hidrotehnice- 1 sef de punct de lucru: inginer constructii hidrotehnice, sau CFDP sau CCIA- 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI., Cerinta nr.3 Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri se va completa un singur formular in care se va preciza operatorul economic care detine respectivul echipament. In cazul in care echipamentele nu se afla in proprietatea ofertantului se vor da detalii cu privire la modalitatea in care ofertantul dispune de ele.Utilajele si echipamentele cuprinse in lista trebuie sa fie in concordanta cu natura contractului ce urmeaza sa fie semnat., Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii. Daca operatoruleconomic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele deidentificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de executie, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere alesubcontractantilor, precum si specializarea acestora 4. la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul /contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Subcontractorii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile., Cerinta nr.5.Informatii privind asocierea. In Formularul G se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru activitatea: Constructii hidrotehnice sau Lucrari de drumuri in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor, Cerinta nr.2 Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 14001 pentru activitatea: Constructii hidrotehnice sau Lucrari de drumuri in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:54