Achizitie publica - Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 342924
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342924/20.02.2013
Denumire contract: Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ARBORECod fiscal: 4326965, Adresa: str. Principala, nr.698A, Arbore, Telefon: +40 0230539411, Fax: +40 0230539411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.698A, Arbore, Romania, cod postal: 727015, telefon: +40 0230539411, fax: +40 0230539411, persoana de contact: Ionel HRINCESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei comunei Arbore, comuna Arbore, nr.698A, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic, Caietul de Sarcini si Detaliilor de Executie, a obiectivului de investitii "Aparari maluri-parau Dumbravita, comuna Arbore, judetul Suceava"-etapa III, respectiv 70 ml mal stang si 70 ml mal drept.Valoarea estimata fara TVA: 299, 575.00 RON din care 14, 124 lei cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5700 lei. Garantia de participare se prezinta in original la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - prin Ordin de Plata in contul RO93TREZ5955006XXX000876 deschis la Trezoreria Mun. Radauti- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentate in original(conform Formular 4) - numerar la casieria primariei comunei Arbore. In cazul unei contestatii depuse si respinse de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma prevazuta la art.278^1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire: oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)-(3) din H.G. nr.925/2006. In cazul in care opteaza pentru retineri succesive din sumele datorate, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.12A Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.12B.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Documentele se pot depune in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.In cazul persoanelor juridice straine documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.12C. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.12D-1. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.12D Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.1.Ionel HRINCESCU ? primarul comunei2.Vasile Dan CUPSAN ? responsabil achizitii3.Avramia PUIU ? contabil4.Tiperciuc Vasile-Dan- inspector Cerinta nr. 1Certificat constatator-Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezentapentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani. Aceasta va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf. cu prev. art.188 alin.3 lit.a) din OUG34/2006 din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executiei lucrarilor precum si executarea si finalizarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu.Ofertantul va face dovada prin prezentarea de orice documente/certificari ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract cu valoare cel putin egala cu 285.451 lei., Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat.Formularul va fi insotit de C.V.-uri ale persoanelor responsabile direct cuindeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executia si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii;Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant a urmatorului personal minim: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii hidrotehnice- 1 sef de punct de lucru: inginer constructii hidrotehnice, sau CFDP sauCCIA- 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI., Cerinta nr.3 Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri se va completa un singur formular in care se va preciza operatorul economic care detine respectivul echipament. In cazul in care echipamentele nu se afla in proprietatea ofertantului se vor da detalii cu privire la modalitatea in care ofertantul dispune de ele.Utilajele si echipamentele cuprinse in lista trebuie sa fie in concordanta cu natura contractului ce urmeaza sa fie semnat., Cerinta nr.4 Informatii privindsubcontractantii. In situatia in careofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de executie, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora4. la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul /contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuiesa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Subcontractorii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile., Cerinta nr.5.Informatii privind asocierea. In Formularul G se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala aofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificareapentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru activitatea: Constructii hidrotehnice sau Lucrari de drumuri in termen de valabilitate ladata limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2 Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificareapentru sistemul de management al calitatii ISO 14001 pentru activitatea: Constructii hidrotehnice sau Lucrari de drumuri in termen de valabilitate ladata limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 11:48