Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparat de aer conditionat


Detaliu pentru invitatia numarul 328725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 328725/06.06.2012
Denumire contract: Aparat de aer conditionat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016317, fax: +40 213172300, persoana de contact: Marius Margarit
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat de aer conditionat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparate de aer conditionat, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1125 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1); ? ordin de plata in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent al autoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare. ? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta. ? numerar, la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2). Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5);4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Diaconu, Director sucursala, Cristian Baciu, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic. (Formular F6). Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilantul contabil la data de 31/decembrie depus la Registrul Comertului)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Se va prezenta cel putin un contract de livrare si instalare de aparate de aer conditionat., Declaratie pe proprie raspundere privind numele si calificarile profesionale ale personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialist cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, Scrisoare/certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor indetificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (ex: rapoarte de conformitate, rapoarte de evaluare, rapoarte de incercari, certificate de calitate, ,Descrieri si/sau fotografii ale produselor, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru. Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer