Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparat de analiza termogravimetrica si termodiferentiala


Detaliu pentru invitatia numarul 341882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Numar invitatie: 341882/19.01.2013
Denumire contract: Aparat de analiza termogravimetrica si termodiferentiala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244573171-226/242/ +40 244575659, fax: +40 244575847/ +40 244575312, persoana de contact: Universitatea Petrol Gaze Ploiesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petrol Gaze Ploiesti, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploiesti, Jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat de analiza termogravimetrica si termodiferentiala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparat de analiza termogravimetrica si termodiferentiala - 1 buc.
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5000 lei, se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; este irevocabila, se prezinta in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.Echivalenta in lei a garantiei de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie constituita in baza contractului se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea: -Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excluderea candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)- Completarea formularului nr.3Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul)Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Completarea formularului nr.5Cerinta nr.3- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.6Cerinta nr.4-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.170/2012)- Completarea formularului nr.4 care are atasata lista persoanelor cu functii de decizie pentru derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante;Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing. Pascu Mihai COLOJA-RECTOR, Prof.univ. dr. ing. Mihael Dragos CIUPARU, Dr.ec.Valia Maria MIHAI- contabil sef, Av.Dragos Lucian RADULESCU -Of.juridic, ing.Olimpia STANCIU -Sef Birou Achizitii, Ec.Luminita Iuliana NICULA - birou achizitii, Subing.Claudia Elena BULEARCA -Birou Achizitii, Camelia Anca BUCUR- Adm. financiar Birou Achizitii, Ec. Elena Lacramioara PETREA- Sef Birou contabilitate, Ruxandra Camelia BORCEA- Adm. financiar ServiciulContabilitateCerinta nr. 5- Pentru candidatii/ofertantii romaniCertificate de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local ?certificat de taxe si impozite localeNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul scadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni.Pentru candidatii/ofertantii straini: - Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.Cerinta nr.6- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 7 Inregistrarea persoanelor fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelor fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate- In cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original /copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati.Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006. Informatii generale - completare formular nr.8. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, conform O.U.G. 34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 20. -In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea a cel putin unui contract/proces verbal de receptie/recomandare care sa confirme livrarea de produse de complexitate similara produselor solicitate. Completare Formular nr.9, Formular nr.19. In cazul sustinerii, ofertantul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, conform O.U.G. 34/2006, art. 186, alin.(2)-completare formular nr. 21. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie certificata pentru conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Diin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer