Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparat de radiologie mobil cu brat C


Detaliu pentru invitatia numarul 332735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dimitrie Castroian Husi
Numar invitatie: 332735/31.07.2012
Denumire contract: Aparat de radiologie mobil cu brat C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Dimitrie Castroian HusiCod fiscal: 4359628, Adresa: str. 1 Decembrie, nr.40, Husi, Telefon: 0235/480360, Fax: 0235/480003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online Seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat de radiologie mobil cu brat C
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparat de radiologie mobil cu brat C
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare 1 % - 1950, 00 lei.Garantia se va constitui prin: - virament bancar sau pritr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire a contractului sau cu O.P. in contul autoritatii contractante: RO95TREZ6585006XXX002172, deschis la Trezoreria Husi. Scrisoarea de garantie bancara ? se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante, str. 1 Decembrie, nr. 40, loc. Husi, jud.Vaslui, inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ordin de plata ? se va depune scanat in SEAP. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata inainte de termenul limita stabilit pentru primireaofertelor., la sediul autoritatii contractante.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu O.U.G. 76/2010 pentru modificarea si completarea O.G 34/2006, atrage dupa sine descalificarea. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-declaratie privind eligibilitatea;Cerinta 2-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Cerinta 3-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.68^1 din OUG 34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acesteaprevazute la art.69lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Persoanele ce detin functii de decizie la nivel de spital in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Director financiar contabil Paun Eliza. Presedintele comisiei Tanase Aurelia , membruBeschieru Ionita Mihaela, membru Temelie Victoria , membru Ciocoiu Raducu, membru Timus Ioan.Cerinta 4-certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice(ANAF)si Consiliile Locale-Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale , scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, formular tip in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu orginalul"de reprezentantul legal.Cerinta 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRAMP nr. 314/2010 - completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta 1 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul proocedurii, formular tip in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - conform Ordin ANRMAP 509/2011.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/sau copie legalizata.Cerinta 2 - Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii.Cerinta 3 - Autorizatie de furnizare emisa de CNCAN.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - Ultimul bilant contabil vizat de D.G.F.P-in copie, semnata si stampilata conform cu originalulCerinta nr.2-cifra de afaceri in ultimii 3ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 -lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCerinta 2 -Certificatul de marcaj CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer