Achizitie publica - Aparat de ventilatie mecanica CPU
Detaliu pentru invitatia numarul 336472
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336472/02.10.2012
Denumire contract: Aparat de ventilatie mecanica CPU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SinaiaCod fiscal: 2843299, Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Telefon: 0244311953, Fax: 0244311046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat de ventilatie mecanica CPU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: APARAT DE VENTILATIE MECANICA destinat ventilatiei mecanice de scurta durata a pacientilor din compartimentul de primire urgente, conform specificatiilor tehnice din Anexa nr.1 la Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33172000-6 - Aparate de anestezie si de reanimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 297.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituiein cuantum de 1% din valoarea maxima estimata a contractuluiin suma de 293 lei.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin(3) din HG 925 / 2006.In cazul in care se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul de virament este RO82TREZ5295006XXX000607, deschis la Trezoreria Busteni, iar Ordinul de plata a garantiei, confirmat de catre banca, se va scana si posta in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Garantia de participare constituita sub forma de instrument de garantare se va depune in original la adresa: Str.Spitalului nr. 2, Sinaia, jud.Prahova, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta integral in situatiileprevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Furnizorul constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara TVA.Garantia va fi constituita conf. art. 86 alin (3), art.89 alin. (2) si 90 din Hot. 925/2006, prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare se va prezenta in original. - deschiderea pe numele contractantului, a unui cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la unitatea teritoriala a Trezoreriei statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Furnizorul va transmite o copie a extrasului de cont. Doc. de constituire a garantie se trimite achizitorului in 5 zile de la data semnarii contractului si va constitui anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular B ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul C4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D; declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Consiliul administratie: presedinte CA - Remus David, membrii CA: Cristian Florin Negulescu; Daniela Zielinschi si Maria Magdalena DimaManager - Soc. Alina Filip; Director medical ? Dr. Constantin Roman Tamanduianu; Director financiar contabil ? Ec. Petruta Teleman; Sef serviciu A.T.A.T. ? Ing. Anda Neagu.Membrii comisie de evaluare: Ing. Anda Neagu ? presedinte, si membrii / membrii de rezerva: Dr. Lidia Rasnoveanu, Dr. Severius Barbuta, Dr. Kopacz Eugen, Cons.jr. Roxana Slavnicu, Ec. Anicuta Cucu si Ec. Andreea Ion, 5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Nu se solicita precizarea unui anumit calificativ in acest document (daca este cazul)Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare (documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane)- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa), aflat in termen de valabilitate, in conformitate cu art. 3 alin(2) din Legea 176 / 2000 privind dispozitivele medicale -avizul va trebui sa prevada, in afara comercializarii dispozitivelor medicale, efectuarea activitatii de reparatie si intretinere a dispozitivelor medicale omercializate, care fac obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare Formularul E ? necesara pentru obtinerea informatiilor minime privind activitatea economica a ofertantilor si a datelor de contact ale acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluitehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului - Formularul F; se vor prezenta CV-urile personalului resp. pt. indeplinirea contractului.In cazul sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiiile care determina excluderea din procedura de atribuire completand: Formularul A, B si D de la cap.III.2.1 a) din Fisa de date, Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare- Completare Formular H ;, Lista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani , continad valori, termene de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; -Completare Formular I ;, O recomandare /document constatator privind livrarea de produse similare celui pentru care se face achizitia. Certificat de atestare a conformitatii sistemului de management a calitatii firmei ofertante, cu standardul ISO 9001, pentru activitatea de comercializare, intretinere si reparare, a dispozitivelor medicale sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; certificatul va fi in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 09:45