Achizitie publica - APARAT PENTRU DETERMINAREA CAPACITATII ANTIOXIDANTE CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 339317
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339317/13.11.2012
Denumire contract: APARAT PENTRU DETERMINAREA CAPACITATII ANTIOXIDANTE CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTICod fiscal: RO 27285465, Adresa: str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021 210 91 28, Fax: 021 211 36 39
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare - dezvoltare, analize fizico - chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare si microproductie produse alimentare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARAT PENTRU DETERMINAREA CAPACITATII ANTIOXIDANTE CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: UN APARAT PENTRU DETERMINAREA CAPACITATII ANTIOXIDANTE CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE necesar activitatii de cercetare si analize de laborator in industria alimentara
II.1.6) CPV: 38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 665.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei, fara TVA, pentru IMM 1000 Lei fara TVA. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantia bancara in favoarea Autoritatii Contractante, conform formular 16, sau prin virament bancar, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii, care se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu in original de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, pentru IMM 5% din valoarea fara TVA a contractului.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea: Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu formularul 1 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele ?i taxele locale: Certificat de atestare fiscala in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind impozitele ?i taxele locale si alte venituri ale bugetelor locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat: Certificat de atestare fiscala in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat, (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.Declaratia privind calitatea de participant la procedura: completare Formularul 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: se va completa si depune formularul 4.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 pentru persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractoare: - Nastasia Belc- Liana Dumitru- Florentin Georgescu- Enuta Iorga- Alexandru Onica- Marta Zachia- George NeacsuDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului deinterese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 5). Certificat Constatator: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie certificata conform cu originalul, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine se solicitadocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: 200.000 Lei (sau echivalent in Euro: la cursul de 4, 2373 Lei/Euro pentru anul 2009; la cursul de 4, 2110 Lei/Euro pentru anul 2010; la cursul de 4, 2379 Lei/Euro pentru anul 2011).Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim: 100.000 Lei2. Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Decl priv lista princip livr de prod simil in ultimii 3 ani ?APARAT PT DET CAPACIT ANTIOXID CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE.2. Exp simil pt max 3 furniz de APARAT PT DET CAPACIT ANTIOXIDANTE CU INCLUDEREA SOFTULUI DE OPERARE SI A KIT-URILOR AFERENTE, din lista princip livr, a caror val cumulata sa fie min: 100.000 Lei (sau echiv in Eur la cursul 4, 5694 Lei/Euro din 08.10.2012). Se vor dep max 3 form 8. Form 8 vor fi insotite de copii dupa PV de receptie finala (doc const), in orig sau copie conf cu orig.3. Inf cu priv la pers tehn de specialit de care disp ofert sau al carui angaj de particip a fost obt, la care se vor anexa CV si copii certif conf cu orig ale atest si dipl acestora din care sa rez ca au participat la curs de preg profes pt utiliz kit ce fac obachiz4. Inf priv subcontr Certificat ISO 9001 sau echivalent: Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Nota: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, sau de la sediul INCDBA di str. Baneasa Ancuta, nr. 5, sector 2, Bucuresti, in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 15:16