Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparat pentru monitorizare functii vitale


Detaliu pentru invitatia numarul 356459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 356459/11.12.2013
Denumire contract: Aparat pentru monitorizare functii vitale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4617719, Adresa: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Telefon: 0264599503, Fax: 0264599503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat pentru monitorizare functii vitale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente medicale, punere in functiune, testare si instruirea personalului
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4030 Ron. Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, se va avea in vedere cursul valutar afisat de BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantie de participare : cont Trezoreria Cluj RO16TREZ2165005XXX014558. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 2781 alin (1) autoritatea contractanta va retine sumele din garantia de participarein cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. .Garantia de participare va fi depusa in SEAP, cu semnatura electronica (scadenta pana la data limita de depunere a ofertelor)si va fi prezentata la sediul de catre totioperatorii economici pana la data limita de depunre a ofertelor
Garantie de buna executie
Valoarea acesteia este de 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului conf. art. 89 alin.(2) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioareDeclaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tertul sustinator conform art. 69^1 dinOUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager interimar dr.Molnar Adrian, Dir. Fin-Contabil Ec.Luca Izabela Lavinia, sef sectie ATI dr.Aszalos Stanca Simona as.sef ATIToader Marcela, sef birou aprovizionare sing. Neamtu Florin, comp. achizitii Ec.Loboda Lucretia, comp.juridic jrs.Lupulescu Calin ClaudiuCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de certificate/documente care sa ateste conformitatea produselor, respectiv faptul ca echipamentele respecta normele europene de siguranta si calitate si/ sau standardele/ reglementarile europene in domeniul medical. In acest sens va depune orice document relevant, de exemplu, certificate marca CE / declaratie de conformitate CE emisa de producator Certificat ISO 9001 sau echivalent.Certificat ISO 13485 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer