Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARAT (PLATFORMA) TISSUE ARRAY


Detaliu pentru invitatia numarul 321633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 321633/09.03.2012
Denumire contract: APARAT (PLATFORMA) TISSUE ARRAY
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, sala consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARAT (PLATFORMA) TISSUE ARRAY
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE APARAT (PLATFORMA) TISSUE ARRAY utilizat in cadrul proiectului de cercetare in parteneriat cu titlul PROFIL GENIC AL CANCERELOR BRONHO-PULMONARE PRIMITIVE CU CELULE NON-MICI SI INVAZIA GANGLIONILOR MEDIASTINALI-GPN2, cod SMIS-CSNR 692-12650
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei; Scrisoarede garantie bancara; OP; alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; valabilitate 90 de zile de la data depuneriiofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; modalitate constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ?completarea formularului F02Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata prin Legea 278/2011 - completarea formularului F03In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea formularului F04 (pentru a vedea lista persoanelor cu functie de decizie se va accesa www.icfundeni.ro sectiunea Conducere.Depunerea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69^1se va face si pentru subcontractanti si tertul sustinator ( daca este cazul).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent ? taxe locale si buget de stat consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la proceduraCompletarea formularului F5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.Completarea formularuluiF6. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, cf. prevederilor Ordin ANRMAP 509/2011. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor supuse procedurii de achizitie.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident - (traduceri in limba romana). Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor supuse procedurii de achizitie.NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va completa si prezenta formularul 08 din sectiunea III FormulareExperienta similaraOfertantul va completa si prezenta formularul 09 privind detalierea experientei similare (min 1 ? max 3 experiente similare) din sectiunea III Formulare, Cerinta obligatorie: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul) Prezentarea unui certificat, emis de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat: - un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, sau echivalent (se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 07:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer