Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - aparat radiologie rx cu detector full digital


Detaliu pentru invitatia numarul 355934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 355934/21.11.2013
Denumire contract: aparat radiologierx cu detector full digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: aparat radiologierx cu detector full digital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: aparat radiologie aparat rx cu detector rx
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4784.52 lei(1%din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data LIMITA DE depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancara in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. In conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma egala cu 1166, 96 lei.Cursul valutar de referinta pentru calcularea echivalentei leu/alta valuta va cel afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se va scana si atasa in SEAP (pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu spitalului de catre operatorii econimici pana la data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.2a din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratiape propriaraspundere privind protectiasanatatea /securitate in munca siprotectia mediuluiin conformitate cuFormularul nr 13.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2b din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.3 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Fisaexperientasimilara ? Formularul nr ? 15..Nota: Lista persoanelor care in interesul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN, DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION, DIRECTOR MEDICAL: DR.FLORIN PUSCARIU , PRESEDINTE COMISIE EVALUARE: EcStoica Camelia , MEMBRII COMISIE EVALUARE : DrPopaElena, Ec.Nastase Marian, Membru de rezerva Ec. IordacheSorin, Persoanele care semneaza si aproba bugetul : MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN , DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.1adin Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, din certificate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile : document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , conform cu originalul : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.1b din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate cu mentiunea ?copie conform cu originalul? si Semnateelectronic .-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.14 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere se raporteaza la fiecareIMM si nu la grup. Astfel daca fiecare entitate din grup este IMM, atunci tot grupul se va considera IMM. Documente privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.Persoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatie de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat, e obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane juridice/fizice autorizate conform prevederile legislative din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartin din p.d.v. profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acest in limba romana de catre un traduc autorizat, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat, e obligat sa prezinte aceste documente.Avizul de functionare emis de M.S.pentru comercializare si activitatea de service pentru perioada de garantie.Dupa caz, fiecare asociat, e obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia privind efectivele medii anuale a personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducere .Formular nr 7.- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta: Informatiilecuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie saaibacorespondentincodul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC.Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.1b din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.14 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire. Autorizatia de securitate radiologica sau autorizatia de furnizare emisa de CNCANOfertantul trebuie sa prezinte autorizatia de manipulare emisa de CNCAN.Ofertantul nerezident va depune documente echivalente insotite de traducere autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale conform formularului nr.4Prezentarea bilantului contabil aferente exercitiilorfinaciare ale ultimilor 3 ani vizatesi inregistrate de organele competente edificatoare.In cazulincare din motive justificative corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile pe anul2012, se vor accepta orice alte documente relevantedin care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.- Declaratii privindcifrade afaceri globala carevizeaza activitatea din cel mult trei ani, in masura in care informatiile respective suntdisponibile. ( ani 2010.2011.2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateList princ livr de prod in ult 3 ani (calc de la data lim de dep a of)din care sa rez ca of a indep cel put 1 contr av ca ob furniz ap med in val de cel putin 240000 lei fara TVADecl priv lista princ livr de prod in ultimii 3 ani(calc de la data lim de dep a of), confm Form 5 si Anexa la Form 5 din Sect III a doc de atrOrice doc edif din care sa reiasa indeplcerint priv exper simil, indicandu-se benefic, val, per si locul livri prod, emise de princ benefic, clienti privati sau autorit ctr, datate si semnate in clar si fara presc.Nota: Conversia in Lei a val contr se va face la cursul mediu BNR/ af anului/anilor in care au fost furniz prod, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resed a of, in cazul nerezid, pt anul/anii indepl contr, resp: 2009:1Euro=4, 2373 Lei;2010 1 Euro=4, 2099 Lei;2011:1 Euro=4, 2379 Lei 2012: se va util curs val med lun comunicat de catre BNR aferDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice si la mijloacele de transport cu care se face livrarea, conform Formularului 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 9, precum si Anexa la Formularul 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Nota: Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 9, subcontractantii, sau in lipsa acestora vor depune Formularul 9 si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?.Certificat de inregistrare a dispozitivului medical sau Certificat de conformitate CE (Comunitatea Europeana) emis de un organism notificat sau echivalent si/sau declaratia de conformitate CE (Comunitatea Europeana) ? cf. OMS nr.253/2010 privind inregistrarea dispozitivelor medicaleOfertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare. Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite nu numai cele din UE.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer