Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparat testare fibra optica si Kit trusa de sudura fibra optica


Detaliu pentru invitatia numarul 340955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 340955/13.12.2012
Denumire contract: Aparat testare fibra optica si Kit trusa de sudura fibra optica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264-205435, fax: +40 264-205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparat testare fibra optica si Kit trusa de sudura fibra optica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de: aparat testare fibra optica si kit trusa de sudura fibra optica.
II.1.6) CPV: 38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2320 lei (1160 lei pt IMM) si per. de valabilitate cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Docum. care atesta constit. garantiei de particip. se prezinta, la deschidere, in original.Mod de constituire: - Scris. de garantie bancara de particip. (formular F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD in original;
- Acte de garantie emise de societate de asigurare in favoarea autorit. contract.;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit. contract., cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la BT Cluj.Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Pt. IMM, garantia de particip. se reduce la 50% cu conditia prezentarii form. DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categ. intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restit. garantiei de particip. se face in baza cererii depuse de ofertant la sediul autorit. contract. (Formular pt. restit. garantiei de participare) cu precizarea val. de restituit, a contului bancii societatii si a denumirii procedurii. Restituirea se face in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG 34/2006 art 88.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. pub. in per. de valab. a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata. In acest caz, ofertantul va plati 1160 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Observatie: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Ilie TURA - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Constantin BUDA - Dir. Tehnic 110kV, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina CALUGAR - Responsabil Procedura;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP, formularul A2 din Sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor axigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria Locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;Nota: Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente conform art. 3, art. 6(2) si art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finantelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata?.Toate documentele oficiale depuse de persoane juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11, al. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. 1. Candidati persoane juridice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;2. Candidati persoane fizice romane - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;3. Candidati persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil anual inregistrat de operatorul economic., Informatii generale ale ofertantului si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare efectuate in ultimii 3 ani., Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prinprezentarea de minim un document/contract/cumul de contracte/proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer