Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATE ANALIZA (POTENTIOSTAT, SPIN COATER)


Detaliu pentru invitatia numarul 330221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 330221/22.06.2012
Denumire contract: APARATE ANALIZA (POTENTIOSTAT, SPIN COATER)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 313, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Tiberiu FLUTUR-POP, Directia Achizitii ? corp Rectorat, et.1, cam.102-104
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 313, Sector 6, Bucuresti, Romania, corp Rectorat, etaj 5, camera 508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATE ANALIZA (POTENTIOSTAT, SPIN COATER)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 buc. POTENTIOSTAT conform caietului de sarcini1 buc. SPIN COATER conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 935.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie (Formularul nr.6- UPB), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.Cuantumul garantiei de participare este de: 1170 lei, respectiv 585 lei pentru IMM astfel: Lotul 1:944 lei, respectiv 472 lei pentru IMMLotul 2:226 lei , respectiv 113 lei pentru IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 (in original, Formular A - UPB)- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 (in original, Formular B - UPB)- certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara teritoriala (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- declaratie privind calitatea de participant la procedura (in original, Formular C - UPB)- certificat de participare la procedura cu oferta independenta (in original, Formular D - UPB)- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (in original, Formular E - UPB)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector- Mihnea Costoiu si Director- Mihai Corocaescu - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale unde se prezinta media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani incheiati (Se prezintaFormularulnr. 2 ? UPB)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Se prezinta Formularulnr. 3 ? UPB) - certificat ISO 9001/2008 sau echivalentprivind managementul calitatii ofertantului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer