Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparate de analiza


Detaliu pentru invitatia numarul 338170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 338170/25.10.2012
Denumire contract: Aparate de analiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Beatrice Leca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UPB, Corp Rectorat camera 102-104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate de analiza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: conform caietului de sarcini: Analizor automat pentru determinarea rapida a suprafetei specifice si a dimensiunii porilor materialelor solide, inclusiv accesorii si Recirculator cu racire incalzire
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 344, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3444 lei respectiv 1722 lei pentru IMM astfel: Lotul 1 3154 lei respectiv 1577 lei pentru IMM, Lotul 2 290 lei, respectiv 145 lei pentru IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie (Formularul nr.11- UPB- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi deminim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea FORMULARA - UPB-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006FORMULARB- UPB-Declaratie privind caliatatea de ofertant FORMULAR C-UPB-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULARD- UPB-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) FORMULAR E - UPBNota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii- Beatrice Leca-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalulCertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati FORMULAR nr. 2- UPB
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati FORMULAR nr. 3-UPB -ISO 9001/2001 pentru producator si pentru ofertant sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer