Achizitie publica - Aparate de analiza
Detaliu pentru invitatia numarul 342305
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342305/01.02.2013
Denumire contract: Aparate de analiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 359816399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate de analiza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparate de analizaSistem de analiza a calitatii semintelor, cu accesorii compus din: - microscop contrast faza si camp intunecat- modul fluorescenta pentru microscop si camera video pentru microscop- scaner aflatoxine
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1790, 00 Ron(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00);Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentrugarantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul anexat) pentru contracte de furnizarede produse similare derulate in decursul ultimilor 3 ani.Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstarea efectuarii de livrari de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract si cel mult trei contracte, in valoare/valoare cumulata de minim 90000, 00 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si/sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, sau copii dupa informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara. Contractele vor fi de natura similara cu produsele definite in caietul de sarcini.Pentru echivalen?a se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 15:26