Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATE DE ANESTEZIE


Detaliu pentru invitatia numarul 338103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN ARGES
Numar invitatie: 338103/24.10.2012
Denumire contract: APARATE DE ANESTEZIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATE DE ANESTEZIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: APARATE DE ANESTEZIE- VENTILATOR ATI= 1 bucata- APARAT DE ANESTEZIE = 1 bucata
II.1.6) CPV: 33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 274.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2692.74 lei.GARANTIA DEPARTICIPAREESTE OBLIGATORIE.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, inconformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa
Garantie de buna executie
5%din valoare contractului fara TVA . Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Garantia departicipare este in valoare de 2692.74lei .Declaratii privind eligibilitatea - completarea formularului1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 -completarea formularului2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-completarea formularului6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006-completarea formularului7-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER dr. SORIN VASILESCU , DIR. MEDICAL dr. SERB DRAGOS, DIR. FIN. CONT . ec. RODICA BESLIU , DIR. INGRIJIRI as. BADIU MARIANA , COMPARTIMENT ACHIZITII ec. CIRSTEA CASIAN), este exclus din procedura de atribuire.-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in carese depune oferta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii-in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , -Certificat eliberat D.G.F.P , scadent in luna anterioara celei in carese depune din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii- in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintelede calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire . 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC I SE VA SOLICITA IN ORIGINALIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.-Autorizatie/ Avizdefunctionare la Ministerul Sanatatii pentru ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Informatii generale -completarea formularului3- Bilant contabl la datele 30.12.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara(raport de audit, raport al cenzorilor);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - experienta similara - Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer