Achizitie publica - Aparate de ghidaj si licenta soft pentru ghidaj
Detaliu pentru invitatia numarul 319996
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319996/08.02.2012
Denumire contract: Aparate de ghidaj si licenta soft pentru ghidaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BUCOVINEICod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230216439, fax: +40 230522979, persoana de contact: Asica Leizeriuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230216439, fax: +40 230522979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate de ghidaj si licenta soft pentru ghidaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparate de ghidaj si licenta soft pentru ghidaj ? 70 bucati
II.1.6) CPV: 32270000-6 - Aparate de transmisie digitala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 812.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2000 lei va fi valabila pentru un termen de 90 zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui sub urmatoarele forme: - depunere numerar la casieria autoritatii contractante- Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca sau Societate de asigurari)-ordin de plata in contul Autoritatii Contractante conform prevederilor legale in contuldeschis la Trezoreria Suceava RO80TREZ5915006XXX000194
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati. Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul(DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul ii )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate). Mod de dovedire: ¦ Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe o perioada de pana la 30 de zile de la data emiterii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?. b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 a lunii - finele lunii este valabil pe toata perioada lunii urmatoare emiterii. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Cazier juridic-echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata(amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata. Mod de participare cu oferta independenta Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independentaDECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazulPersoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Emil Ursu - director, Asica Leizeiruc- contabil, Sandu Dana -presedinte a comisiei de evaluare, Ana Badaluta membru comisia de evaluare, Aurel Prepeliuc-Responsabil realizare sistem de ghidaj, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularulcompletat Pentru persoane juridice/fizice romane Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie ?conform cu originalul?) sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura. Cerinta nr. 1 Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al licitatiei. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al licitatiei. Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru anii 2008, 2009, 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazulunei asocieri. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau ocandidatura comuna, atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorasocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau inconsiderare datele subcontractantilor., lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind personalul de specialitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
10
Descriere: termen minim 48 luni, termen maxim 120 luni
Termen de livrare a aparatelor de ghidaj si a softului aferent
10
Descriere: termen de livrare minim 45 zile, termen de livrare maxim 120 zile
Capacitatea de stocare
10
Descriere: specificatiile tehnice ale aparatelor o capacitate de stocare mai mica de 8Gb vor fi respinse
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 15:14