Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparate de masurare a radiatiilor


Detaliu pentru invitatia numarul 357240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 357240/31.01.2014
Denumire contract: Aparate de masurare a radiatiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +4 0212031307, fax: +4 0212031300, in atentia: Departament Achizitii, persoana de contact: Maria STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate de masurare a radiatiilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Aparate de masurare a radiatiilor?Lot 1: Aparat de masurare RadonLot 2: Prelevatoare personale de aerLot 3: Radiometru manual de numarare Alfa/BetaLot 4: Radiometru portabil universal
II.1.6) CPV: 38341000-7 - Aparate de masurare a radiatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valorile garantiilor de participare pt fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Conf. cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001 BCR Sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Pt scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formularul III.1.1.a). Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf.OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pt a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conf.cu prev.art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii privind loturile. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conf. cu prev.art. 88 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.12) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.34) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34 / 2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniela Lulache ? Director GeneralElena Negulici ? Director EconomicMihai-Dan Gheorghievici- Inlocuitor de drept Director EconomicCristina Nazarevscky- Sef Departament AchizitiiDana Banea- Inlocuitor de drept Sef Departament AchizitiiComisia de evaluare: Maria Stefan, Stefan Rolea, Claudiu Protopopescu, Adriana Costea, Gabriela Uricaru, Ion Ripea, Constantin Stefanica ? membri, Ioan Policeanu ? membru de rezerva5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se va completa Formularul III.2.1.a.5 a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romanesau b) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer