Achizitie publica - Aparate de observare la suprafata a vanturilor
Detaliu pentru invitatia numarul 334451
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334451/30.08.2012
Denumire contract: Aparate de observare la suprafata a vanturilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate de observare la suprafata a vanturilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor Aparate de observare la suprafata a vanturilorAchizitia a 2 buc Sisteme de monitorizare a vantului compus din: Anemometre (ultrasonice), buc 4Datalogger pentru achizitia si transmiterea datelor on-line si off-linebuc 2Panou solar-panouri solare de alimentare cu energie buc 2Aparat masurarea umiditatiibuc 2Aparat determinare precipitatii buc 2Bateriebuc 2Piranometru buc 2Anemometre portabile buc 2Aparat portabil determinarea radiatiei solarebuc 1Stalpi modulari metalici pentru monitorizarea datelor de mediu, respectiv ai parametrilor vantului buc 2
II.1.6) CPV: 38126400-8 - Aparate de observare la suprafata a vanturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 935.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2835, 00 Ron(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00);
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator/furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular anexatIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatPentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatIn conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art art.69 ind.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.TTabel nominal cu persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, evaluarea si de finalizare a procedeului de atribuire a contractului de furnizare: 1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Sorin ROTOIU- presedinte in comisia de evaluare- Monica Adriana COSTEA - membru in comisia de evaluare- Svetozar GARAI membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte: -Cezar PONTOS - membru de rezerva in comisia de evaluare-Ramona CACUCI - membru de rezerva in comisia de evaluare- Ferenc VIKTOR membru de rezerva in comisia de evaluare-Bogdan RADU ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: -RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU-DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan-DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea-Aviz?Juridic-Rodica DEAC- Manager proiect HURO ? Monica Adriana COSTEA Persoane juridice romane: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitatea de indeplinireSe solicita, completarea Formularului anexat cu partea din contract care intentioneaza sa o subcontracteze.In cazul in care nu exista subcontractanti formularul se va copleta NU AVEM SUBCONTRACTANTI, Cerinta min: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formular anexat) pt contracte de furnizarede prod similare derulate in decursul ultim 3 ani.Se solicita livrariefectuate in ultim 3 ani a cel putin un contract de val. min.141935, 50 lei fara TVA ? cel multtrei contracte de furnizare de produse similare a caror val. cumulata sa fie min 141935, 50 lei fara TVA. Livrarile de prod se confirma prin prezentarea unor certif/documente emise si/sau contrasemnate de o autoritate ori de beneficiar, sau copii dupa info relevante din contracte prezentate ca experienta similara. Contractele vor fi de natura similara cu produsele definite in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:45