Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparate electrice de comutare


Detaliu pentru invitatia numarul 323764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 323764/10.04.2012
Denumire contract: Aparate electrice de comutare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FDEE Electrica Distributie TN, str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate electrice de comutare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Aparate electrice de comutare
II.1.6) CPV: 31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 444.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-1.630 lei (815lei pt. IMM-uri) pentru lotul 1-460lei (230 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 2-480lei (240 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 3-1.316lei (658 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 4Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Aceasta garantie poate sa fie depusa pana la data deschiderii ofertelor, in favoarea autoritatii contractante. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Nota: restituirea garantiei de participare se face in baza cererii depuse de ofertant. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de furnizare si se constituie prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se constitue in confomitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea conform Formularului A conform Formularului A din sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 - Formular B din sectiunea Formulare, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalulNota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006.Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. A1 din Sectiunea FormularePersoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Emil Merdan -director general, Dora Fataceanu ? director economic, ing. Dan Draghiciu-dir distributie, Ladislau Reider ? director dezvoltare, Ada Pintican -sef serv achizitii, Luminita Abrudan-serv juridic, Lucian Popa-serv. achizitiiCertificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare Certificat constatator, in copie nelegalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: - domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inaite de comunicarea rezultatului procedurii sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizataDocumente privind inregistrarea (persoane Juridice /fizice straine)-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 si la 30.06.2011.Bilanturile trebuie sa fie vizate sau insotite de dovada inregistrarii la organele competente Fisa de informatii generale ? Formular B2 din Sectiunea Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara, Certificate/Documente de confirmare a livrarilor, Declaratie privind capacitatea profesionala, . Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul / candidatul are capacitatea tehnica si organizatorica, pentru livrarea intregului volum de produse ofertate, pe durata derularii contractului.Informatii privind subcontractantii si asociatii Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor cu Specificatiile Tehnice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer