Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparate electrice de uz casnic


Detaliu pentru invitatia numarul 321388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 321388/06.03.2012
Denumire contract: Aparate electrice de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Constanta, str. Decebal nr.22, etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparate electrice de uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: aparate electrice de uz caanic in vederea dotarii celor 10 locuinte din cadrul proiectului Locuinte protejate destinate persoanelor adulte cu handicap - complex de 6 locuinte protejate in loc. Negru Voda si complex de 4 locuinte protejate in loc. Topraisar
II.1.6) CPV: 39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 094.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.300 lei; Gar de partic se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX5424 deschis la TrezCta ori prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori o soc de asig, in conf cu art.86 alin(1)din HG nr.925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 alin(3)din HG nr.925/2006.Per de valab a gar pt participare: 90 de zile de la data limita a dep ofertei.Inconf cu prev art. 87 din OUG nr.34/2006: (1)Aut contr are dr de a retine gar ptpartic, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand acesta din urma se afla in urm situatii: a)isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastig, nuconstit gar de bunaexecutiein per de valab a oferteisi, oricum, nu maitarziu de 15 zile de la semnareacontractului;c) oferta sa fiind stabilita castig, refuzasasemnezecontrl de achizpubl/acordul-cadruin per de valab a ofertei.Confart.278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceastaval, respectiv se varetine? 1.100 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. pv. eligibilitatea, art.180;formular 3-Decl. pv. neincadrin prev. art. 181;formular 4-certif. de atestare fiscala pv indepl.oblig. de plata catre bugetul local si bugetul consolidate (dovada achitarii taxelor se va face prin prez formularelor tip emise de organismele competente pv indepl oblig exigibile de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele);Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Certif. de particip. la proced. cu oferta independent;formular 5-decl. pv. neincadrarea in prev. art. 69ยน (Pers care detinfunctii de decizieincadrulaut contractsunt: Director General - DinicaPetre;Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu;Director Gen. Adj. StefanicaTudose;Director Gen. Adj. MihaelaRistea;SefBirouAchizitiiPublice- CiprianCalut, SefServiciuContabilitate- ZoicaStamule) formular 6- Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 7 Certif. constatat.- ORCDocumentul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere aofertelorInainte de transmiterea comunicarii, operatorul a carui ofertaurmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale pt ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 200.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara poate fi demonstrata prin prezentarea de parti relevante a cel putin unuia sau mai multor contracte de furnizare similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie de minim: 100.000 lei., decl pv echip, utilajele, instalatiileInfo pv subcontractantii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer