Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATE FIZIOTERAPIE-AC/12 LUNI


Detaliu pentru invitatia numarul 348315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 348315/11.06.2013
Denumire contract: APARATE FIZIOTERAPIE-AC/12 LUNI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi, Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, SECRETARIATUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi, COMPARTIMENT ACHIZITII, persoana de contact: MOCANU TUTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATE FIZIOTERAPIE-AC/12 LUNI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizite APARATE FIZIOTERAPIE, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33155000-1 - Aparate de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 580 - 558, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 4500.00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare este: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat, recomandabil, de o banca din Romania, sau de societati de Asigurari, OP in contul spitalului sau chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709. In cazul IMM-urilor, aceasta va putea fi constituita in cuantum de 50% din suma solicitata. Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) - Formular 3. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art. 278 ^1 alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare suma de 4338.95 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati -Formularul 1; Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori: formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita -Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori prezentare formular B; Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat), din care sa reiasa obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010. Se solicita: completare formular C; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, terti sustinatori. Persoanele care detin functii de decizie in legatura cu procedura din cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Carmen Marinela Cumpat ?manager; Dr. Baltag Doru-director medical; Ec.Canila Violetta-director financiar contabil; Ec. Hutu Daniela-sef serviciu administrativ; Av. Munteanu-Vasiliu Adriana- juridic; MOCANU TUTA, in calitate de responsabil achizitie, presedinte in comisia de evaluare la procedura, inlocuitor ROTARU ALEXANDRA; MOCANASU MANUELA, membru in comisia de evaluare, inlocuitor, GHERCA CATALINA MARIA; BULAU CATALIN, in calitate de membru in comisia de evaluare la procedura, inlocuitor BALTAG DORU; MITU FLORIN, in calitate de membru in comisia de evaluare la procedura, inlocuitor DIMA-COZMA LUCIA-CORINA; BENCHEA GABRIEL in calitate de membru in comisia de evaluare la procedura, inlocuitor BRADEANU VLAD NICOLAE; FORMULAR D Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM Formularul nr 4-DACA E CAZUL Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Ofertantii clasati pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declaratie privind valoarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care trebuie sa fie cel putin 41280.00 lei-Formular EPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Formular K, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte o scrisoare/certificat care atesta instruirea personalului solicitat pentru service in perioada de garantie, in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator;Formular J, L Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer