Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATE PENTRU MASURAREA MARIMILOR ELECTRICE


Detaliu pentru invitatia numarul 328156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 328156/28.05.2012
Denumire contract: APARATE PENTRU MASURAREA MARIMILOR ELECTRICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 0269805135, fax: +40 0269830283, persoana de contact: Cindea Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATE PENTRU MASURAREA MARIMILOR ELECTRICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza aparate pentru masurarea marimilor electrice, necesare pentru dotarea electricienilor de la sectiile si atelierele SIRCOSS pentru verificarea starii instalatiilor electrice conform normativelor de protectia muncii si PSI in vigoare.
II.1.6) CPV: 38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pentru lotul I este 550 lei, iar pentru lotul II este de 170 lei.In cazul in care se oferteaza ambele loturi, garantia de participare se va consititui cumulativ.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original (exceptie facand op ? ul, fila cec, confirmate de catre banca).Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara respectiv Scrisoare de garantie bancara, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11);? Virament bancar respectiv prin Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate de asigurari, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Va fi 7% din val contr, fara TVA. Modul de const a gar de buna ex este dupa cum urmeaza: printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o soci bancara sau de o soc de asig; prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: Prest va prezenta aut contr, in termen de 3 zile de la data semnarii contr, un extras al contului de gar de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele prest. Suma initiala care se va depune de catre prest, va fi de 0, 5% din pretul contr. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise pentru fiecare serviciu prestat, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 12A cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006lit. a, c^1 si d);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa formularul 13B cuprins in Sectiunea III(acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea III referitor la evitarea conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: - Gheorghiu Sorin, avand functia de Director, - Andrea Nicolae, avand functia de Director Tehnic- Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte- Cindea Claudia, presedinte comisie de evaluare- Jampa Ioan, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare- Coanta Nicolae, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare(Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care vacontine toate informatiile despre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract avand ca si obiect furnizare aparate da masura, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, in valoare de minim: - 30.000 lei pentru Lotul 1 echivalentul a 6.818, 19 euro- 8.750 lei pentru Lotul 2 echivalentul a 1.988, 64 euro, Ofertantul va prezenta obligatoriu un Document constatator conf. art. 97^1 din H.G.925/2006 sau un document/contract/proces verbal de receptie pentru acest tip de produse, pentru verificarea indeplinirii cerintelor de calitate si conformitate a produselor livrate, Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL, Informatii privind Asocierea - DACA ESTE CAZUL, Informatii privind Angajamentul ferm - DACA ESTE CAZUL Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 in termen de valabilitate sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se acceseaza direct din prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer