Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATE SI ACCESORII DE DIAGNOSTICARE SI RADIODIAGNOSTICARE


Detaliu pentru invitatia numarul 326601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Numar invitatie: 326601/14.05.2012
Denumire contract: APARATE SI ACCESORII DE DIAGNOSTICARE SI RADIODIAGNOSTICARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARACod fiscal: 5189211, Adresa: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13 A, Timisoara, Telefon: 0256-207.359, Fax: 0256.207.362
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP;www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATE SI ACCESORII DE DIAGNOSTICARE SI RADIODIAGNOSTICARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie: Lotul_1: - GHIDURI PENTRU ANGIOPLASTIE CORONARIANA CU SUPORT INTERMEDIAR - 14 bucati;
- GHIDURI PENTRU ANGIOPLASTIE CORONARIANA HIDROFILICE - 7 bucati;
- CATETER GHID PENTRU ANGIOPLASTIE PERIFERICA- 134 bucati;
- CATETERE DIAGNOSTICE PENTRU PERIFERIE- 200 bucati;
- TEACA INTRODUCTOARE PENTRU PERIFERIE- 134 bucati;
- GHIDURI PENTRU ANGIOGRAFIE DIAGNOSTICA- 134 bucati;
- GHIDURI PERIFERIE PTA- 54 bucati.Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe 75% (trei sferturi) din cantitatile totale solicitate, valoarea estimata fiind de 60.634 lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 20.211 lei, reprezentand diferenta de 25% (un sfert), din cantitatea totala solicitata, respectiv din valoarea totala estimata (80.845 lei), conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Lotul_2: - CATETER GHID PENTRU ANGIOPLASTIE CORONARIANA- 600 bucati;
- CATETERE DIAGNOSTICE PENTRU ANGIOGRAFIE- 670 bucati;
- TEACA INTRODUCTOARE ARTERIALA - 670 bucati;Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe 75% (trei sferturi) din cantitatile totale solicitate, valoarea estimata fiind de 163.035 lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 54.345 lei, reprezentand diferenta de 25% (un sfert), din cantitatea totala solicitata, respectiv din valoarea totala estimata (217.380 lei), conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) CPV: 33124000-5 - Aparate si accesorii de diagnosticare si de radiodiagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 1.200 lei pentru Lotul_1 si 3.200 lei pentru Lotul_2 (III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12 B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.---Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire : Ec. Ranko Szuhanek ? manager, Prof. Dr. St. I. Dragulescu ? director medical, Ec. Aurora Bojin ? director financiar-contabil, Ec. Adrian Cioc ? birou financiar-contabil, Ing. Ovidiu Buzgau ? comp. achizitii, Ing. Alin Achiroae, Ing. Ilie Voichescu, Ing. Dorian Munteanu ? birou administrativ, Ec. Andreea Lazar? birou aprovizionare, Farm. Mia Bacinschi ? farmacie, Prof. Dr. Lucian Perescu ?expert---Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.---Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind capacitatea economica si financiara, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostre de produs, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul) Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.05.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer