Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparatura de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 334775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 334775/04.09.2012
Denumire contract: Aparatura de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347801, Adresa: Str.Tarpiului, Nr.29, Bistrita, Jud.Bistrita-Nasaud, Bistrita, Telefon: 0263 224974; 206027, Fax: 0263 206029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparatura de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Microtom de precizie automat; Balanta analitica cu 4 zecimale; Agitator orbital pentru tuburi de 50 ml; Moara de furaje; Vas de macinare; Centrifuga.
II.1.6) CPV: 33910000-2 - Instrumente si articole pentru disectie patologica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, ordin de plata (cont RO04TREZ1015005XXX002795 deschis la Trezoreria Bistrita, cod fiscal 434780) sau numerar la caseria unitatii(program de lucru cu publicul 8.00-16.00)ori printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot . Valabilitatea garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor.In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278¹ alin 1. Lit. a) din OUG 34/2006. In cazul IMM valoarea garantiei de participare este 50%(art.nr.16 din Legea nr.346/2004). Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe proprie raspundere conform formularului nr.9 din Sectiunea formulare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata "in original" cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea acesteia este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie este de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA(art.nr.16 din Legea nr.346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare.3.Certificat de atestare fiscal pentru persoanele fizice/juridice, eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia persoana/societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau copie marcata ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de reprezentantul legal); Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau copie marcata ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal); Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: dr. Bita Romulus-director executiv; ec. Neag Firoana - sef serviciu economic si administrativ ; dr. Oltean Gheorghe - sef serviciu laborator; jr. Mutu Ionela-Nicoleta- consilier juridic si sing.Clapa Dorina -comp.investitii, achizitii, patrimoniu si administrativ.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, ? Formular nr.4 din Seciunea Formulare.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5 din Seciunea Formulare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afacerii pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer