Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune


Detaliu pentru invitatia numarul 323711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Numar invitatie: 323711/09.04.2012
Denumire contract: Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232 407575, Fax: +4 0232 407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Romania, cod postal: 700490, telefon: +40 232407575, fax: +40 232407575, persoana de contact: Iulia Boghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune
II.1.6) CPV: 38511200-2 - Microscoape electronice cu transmisie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:88, 00 lei;Lot 2:18, 00 lei;Lot 3:61, 00 lei; Lot 4:575, 00lei; Lot 5:728, 00 lei;Lot 6:797, 74 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec, se va plati in: Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.Conditii de eliberare a garantiei de participarea) pentru ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare ? in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;b) pentru ofertantul a carui oferta oferta nu a fost stabilita castigatoare ? dupa semnarea contractului cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.c) In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 3 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: - modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularGDeclaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular BDeclaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularHIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. GerardJITAREANU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaPresedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NeaguMembri comisie evaluare : Ing. Evelina Pavel, Ing. Dan Aldea, Carmen MaslinExperti tehnici: Sef lucrari dr. Danut Simioniuc; Asist. dr. Catalin ZamfirCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezidentToate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilantul contabil, Informatii privid cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, Fisa privind experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a service-ului si a calitatiiCerinta minima : Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului; CV pentru personalul implicat in asigurarea service-ului (inginerde service autorizat de producator);, Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestora Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Cerinta minima: ISO 9001:2000; 2008- se va accepta si ?sau echivalent?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer