Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparatura de laborator pentru LSVSA Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 334330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Numar invitatie: 334330/27.08.2012
Denumire contract: Aparatura de laborator pentru LSVSA Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor SuceavaCod fiscal: 4244504, Adresa: Strada Scurta, nr. 2, Suceava, Telefon: 0230 522 848; 0230 214 894, Fax: 0230 520 216; 0230 214 894
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Scurta, nr. 2, Suceava, Romania, cod postal: 720223, telefon: +40 230522848/ +40 230214894, fax: +40 230520216/ +40 230214894, persoana de contact: Constantin Bogdan Caba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Scurta, nr. 2, Suceava, Romania, cod postal: 720223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparatura de laborator pentru LSVSA Suceava
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aparatura de laborator pentru L.S.V.S.A. Suceava, 15 loturi de produse conform anexei B si II.2.1
II.1.6) CPV: 33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 535 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot, conform anexei B " informatii privind loturile ". Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data primirii ofertelor ). Valabilitatea garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ( Formularul nr 15- formulare ); scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO10TREZ 5915005XXX000146 deschis la Trezoreria Suceava; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei ( program de lucru cu publicul: 09.00 ? 16.00 ); Daca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33 (3) lit. b din HG 925/2006. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Declaratie privind eligibilitatea1. Prezentare Formular nr.1, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20061. Prezentare Formular nr.1 A, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.C. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"1. Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 2, document semnat, stampilat si inregistrat.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010D. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/ juridice.Se va prezenta in oricare din formele prebazute de articolul 5 al Ordinului 509/ 2011, indiferent daca pe documentul respectiv se precizeaza forma in care sa fie prezentat. Din certificat trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor la bugetul local . Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.E. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele fizice/ juridiceSe va prezenta in oricare din formele prebazute de articolul 5 al Ordinului 509/ 2011, indiferent daca pe documentul respectiv se precizeaza forma in care sa fie prezentat. Din certificat trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.D.S.V.S.A. Suceava are dreptul de a exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, in conformitate cu prevederile art. 181 din O.U.G. 34/ 2006: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d).F. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.8 )Cerinta minima: prezentarea documentului solicitatG. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 si cu modificarile si completarile ulterioareCerinta minima: operatorul economic trebuie sa prezinte declaratia privind evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 15Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si a aprobarii bugetului aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006 )": dr. Petrea Dulgheru? director executiv ; ec. Viorica Ureche- sef serviciu economic, patrimoniu si administrativ ; ec. Constantin Bogdan Caba- consilier compartiment achizitii- investitii, patrimoniu si administrativ H. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Acest certificat trebuie sa fie emis cu cu maxim 30 de zile inaintea depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca ofertantul clasat pe primul loc in cadrul fiecarui lot sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara 1. Formularul nr.3 ?Informatii generale?. Cerinta minima de calificare- prezentarea documentelor cerute in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind subcontractantii 1.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ( formular nr. 4 ), 2. Informatii privind asociereaCerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; ? nominalizarea liderului asociatiei; ? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; ? platile se vor face catre liderul asociatiei. Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta., 3. Fisa experienta similara Cerinta minima: se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ( Formularul 5 ) pentru contracte similare in decursul ultimilor 3 ani., 4. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani( formular nr. 7 ) Cerinta minima: prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP accesand www.e-licitatie.ro, sau de la sediul D.S.V.S.A. Suceava, compartiment achizitii- investitii, economic si administrativ, persoana de contact Constantin Bogdan Caba
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer