Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparatura diversa


Detaliu pentru invitatia numarul 334914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 334914/05.09.2012
Denumire contract: Aparatura diversa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180736, fax: +40 213180736, persoana de contact: Serv.Intern Specializat In Achizitii Publice si Patrimoniu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectoratul UMF , ,CAROL DAVILA" str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparatura diversa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament automatizat pentru biblioteca - 1 buc
II.1.6) CPV: 30238000-6 - Echipament de automatizare pentru biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 212.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3500 ron; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5. - Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. - Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910. - Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art 278(1) din OUG 34/2006. Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. - In cazul in care furnizorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin 1 din HG 925/2006 - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de buna executie, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Incadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului BDocumente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie ?conform cu originalul?- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.- Incadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si bugetul local.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 13.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 11Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector - Acad.Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec. Mihaela Calin, Prof.Univ.Dr. Dragos Vinereanu, Director Biblioteca UMF - Monica Mocanu, Sef Serviciu - Adm.Fin. Mihai Eugenia, Adm. Fin. Dinu Magdalena, Adm.Fin. Vintilescu Bogdan, Adm. Fin. Ialomiteanu Ionut, Adm. Fin.Sabou Cristian Cerinta 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de catre autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Fisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea formularului 7 Persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Modalitatea de indeplinire: - Prez.listei princip.livrari de prod.efect. in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benef., indif.daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati. Se sol.complet.si prezentarea form.9., Cerinta 2 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - daca este cazul Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul: - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii conform formularului D Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/ partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, Cerinta 3 Pentru evitarea achizitionarii unor echipamente necorespunzatoare din punct de vedere a calitatii si a sigurantei in utilizare, se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor. Se vor prezenta certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratii de conformitate sau marca CE pentru echipamentele ofertate, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer