Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU GINECOLOGIE SI ATI


Detaliu pentru invitatia numarul 355734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Numar invitatie: 355734/14.11.2013
Denumire contract: APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU GINECOLOGIE SI ATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"Cod fiscal: 4364594, Adresa: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.319.30.72, Fax: 319.30.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010825, telefon: +40 213193072, fax: +40 213193072, persoana de contact: Cosmin MARINESCU / Cornelia POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Amfiteatrul din Ambulatoriul de specialitate, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU GINECOLOGIE SI ATI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Aparatura si echipamente medicale pentru ginecologie si ATI
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 500 - 495, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita o garantie de participarereprezentand 1, 9% din valoarea maxima estimata a acordului-cadru, fara tva, pentru fiecare lot, conform Anexa B Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, se prezinta in original. Pentru IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita obligatoriude Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoareaSUUMC.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conditiile art 87 din HG 925 / 2006. In masurain care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participar in conditiile art 2781 alin (1).Garantie de participare, se poate realiza si prin virament in cont RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trezoreria sectorului 1.Ordinul de plata va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea prevazute in documentatia de atribuire. Pentru constituirea garantiei in alte valute, se va utiliza cursul de schimb al BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei. Model formular F 3 din Capitolul 3)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul F.6. din Capitolul 3 a prezentei documentatii de atribuire.2. Cerinta obligatorie: Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul F. 7. din Capitolul 3 a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.3. Cerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.8. din Capitolul 3 la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Reprezentantul A.C. este Jinga MarianaPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Mitrica Marian, Marinescu Cosmin, Dumitrescu Gheorghe, Boboc Daniela, Ene Laurentiu, Niculescu Nicolae, Nica Georgeta, Anghelescu Andreea, Popa Cornelia.4. Cerinta obligatorie: Certificatul de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010Modalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.9. din Capitolul 3 la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.5. Cerinta obligatorieDeclaratia de participare la proceduraModalitate de indeplinirePrezentarea Formularului F.10. din Capitolul 3 la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.6. Cerinta obligatorieCertificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Modalitate de indeplinireCertificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documenul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?7. Cerinta obligatorieCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Modalitate de indeplinireCertificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documenul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? 1.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului.Modalitate de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Cerinta obligatorie: Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Modalitate de indeplinirePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitati: ISO 13485/2003 sau echivalentOfertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeascaimplementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatiiconform cu cerintele din standardul ISO 13485/2003 sau echivalent, emis infavoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism decertificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.Nota: Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Se accepta operatorii economici care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalentului)solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuireacontractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer