Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - APE MINERALE 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIE
Numar invitatie: 342645/13.02.2013
Denumire contract: APE MINERALE2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIECod fiscal: RO4265809, Adresa: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.402.16.40, Fax: 021.315.09.97
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214021640, fax: +40 213150997, persoana de contact: GABRIEL LEONTE. Program Registratura generala: L - J, intre orele 8.00 ? 16.30; V: 8.00-14.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214021642, fax: +40 214141962, persoana de contact: GABRIEL BRATOSIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APE MINERALE2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ape minerale (apa minerala naturala plata si apa minerala naturala, natural carbogazoasa)
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 3200 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 3 luni de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte incadrarea in categoria IMM-urilor.Modul de constituire: conf. art. 86din HG 925/2006, modificat, si HG 1045/2011:1. virament bancar: ordin de plata confirmat de banca, in contul Camerei Deputatilor deschis la T.O.M.B.: RO96 TREZ 7005 003X XX00 0088, CUI RO 4265809 (copie conforma cu originalul);2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? scrisoare de garantie (original).3. numerar la Casieria Camerei Deputatilor, nu mai tarziu de data si ora depunerii ofertelor, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul) transmise la fax 021.414.19.62.- Garantia de participare se ataseaza plicului exterior al ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si a art. 278 indice 1, alin.(1) OUG nr. 34/2006. ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.Observatie: - In orice situatie, dovada constituirii G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorEchivalenta pentruG.P. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (document original) ? v. Sectiunea formulare2.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (document original) ? v. Sectiunea formulare Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa depuna acest formular.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 (document original) ? v. Sectiunea formulare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute mai sus, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica.4.Certificat de atestare fiscala - eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fical, modificata si completata - original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata5.Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale - eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fical, modificata si completata - original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/20116.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (document original) ? v. Sectiunea formularePrecizam ca persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Cristian Adrian Panciu, Gina Bara, Madalina Ududoiu, Gabriel Leonte, Alexandra Oprea, Rodica Ghizdeanu , Sanda Ionescu, Gabriel Bratosin, Florica Beldiman, Madalina Vilcea7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (doct original) ? v. Sectiunea formulare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/ comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului iar codul CAEN al activitatilor desfasurate de ofertant sa aiba corespondent inobiectul contractului, ,informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, ;
- original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/20112.Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in copii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat3.Autorizare sanitar-veterinara de functionare-original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/2011cf OMS nr. 976/1998 si HG nr. 924/2005
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleSe va completa formularul: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010).Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 300000 leiNota: Evaluarea se va face la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu anual cf http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx sau www.eu.europa.budget), respectiv: Anul 2012 ? 1 euro =4, 4560 leiAnul 2011 ? 1 euro =4, 2379 leiAnul 2010 ? 1 euro =4, 2099 leiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.In conformitate cu art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., Bilant contabil(ultimul pe care-l detine, in conformitate cu legislatia in vigoare)Bilantul contabil trebuie sa fie vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similareDepunerea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contactanta ori de catre clientul beneficiar, cel putin 1certificat/document sau cel mult 5 certificate/documente prin care sa se confirme livrarea de produse a caror cantitate sa fie cel putin egala cu cantitatea solicitata, enumerata mai sus in documentatia de atribuire., Autorizare sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport, Mostre de produsImpreuna cu ofertele depuse, ofertantii vor prezenta mostre ale produselor ce fac obiectul procedurii, insotite de un opis cu date privind esantioanele prezentate, astfel: nr. crt, denumire, cantitate, UM, mod de prezentare si ambalajMostrele vor purta, obligatoriu, o eticheta cu stampila/ semnatura autorizata, continand elemente de identificare a produselor.Mostrele nu se vor restui, facand obiectul proceselor de transformare specifice.Documente obligatorii: Aviz de expeditie a mostrelor si Buletine de analiza Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalental operatorului participant la procedura;, Certificat privind implementarea unui sistem de management al securitatii produselor alimentare standard ISO 22000:2005 sau echivalent al operatorului participant la procedura;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer