Achizitie publica - Aplicare covor asfaltic DN55-Prunet 0+000 - 1+060
Detaliu pentru invitatia numarul 326631
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326631/14.05.2012
Denumire contract: Aplicare covor asfaltic DN55-Prunet 0+000 - 1+060
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABRATOVOESTI (CONSILIUL LOCALBRATOVOESTI )Cod fiscal: 5046688, Adresa: BRATOVOESTI, DOLJ, Bratovoesti, Telefon: 0251371029, Fax: 0251371029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRATOVOESTI, DOLJ, Bratovoesti, Romania, cod postal: 207095, telefon: +40 251371029, fax: +40 251371029, persoana de contact: primaria Bratovoesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRATOVOESTI, DOLJ, Bratovoesti, Romania, cod postal: 207095, telefon: +40 251371029, fax: +40 251371029, persoana de contact: primaria Bratovoesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aplicare covor asfaltic DN55-Prunet 0+000 - 1+060
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: aplicarea de covor asfaltic pe strada care face legatura intre DN55 si "Statiunea Victoria" satul Prunet, actualmente asfaltata, dar cu stratul de uzura degradat.
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.200 lei, iar pentru IMM ?uri este de 2.600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO70TREZ2915006XXX012087, deschis la Trezoreria Craiova. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 2.600 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr. Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul B;3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Formularul O.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul U;5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul C; 6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea pt conf. doc. In original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 08:49