Achizitie publica - Aplicatie Software (Platforma Digitala pentru Antreprenori) pentru proiectul FII INTREPRINZATOR - POSDRU/106/5.1/G/77903
Detaliu pentru invitatia numarul 340253
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340253/28.11.2012
Denumire contract: Aplicatie Software (Platforma Digitala pentru Antreprenori) pentru proiectul FII INTREPRINZATOR - POSDRU/106/5.1/G/77903
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aplicatie Software (Platforma Digitala pentru Antreprenori) pentru proiectul FII INTREPRINZATOR - POSDRU/106/5.1/G/77903
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aplicatie Software (Platforma Digitala pentru Antreprenori) pentru proiectul FII INTREPRINZATOR - POSDRU/106/5.1/G/77903
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 292.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.725, 85 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 actualizata cu HG 834/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.362, 92 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalentul lei/euro se va calcula la cursul BNR de schimb mediu lunar valabil pentru luna in care se vor depune ofertele.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu art.90 din HG nr.295/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic; 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 3.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010); 4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: - ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, MITACHE CONSTANTIN, CORALIA FILIP, MARIA DRAGHICI, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, STAN RALUCA, CONSILIERI: BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NITU MIHAI, COJOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA ; 5. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 7.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , ofertantul clasat pe locul I va prezenta pentru conformitate documentul care dovedeste forma de inregistrare in original/copie legalizata la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in copie stampilata si scris conform cu originalul., Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2011 in copie conform cu originalul., Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii trei ani. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, Instructiuni privind subcontractantiiOfertantul va completa: Lista cuprinzand subcontractantii . Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii, precum si partea din contractul pe care urmeaza sa o indeplineasca.Se solicita completarea formularul atasatlista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?., Informatii privind asocierea: In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate lacap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent)., In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara - Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a creat cel putin un soft similar cu obiectul prezentului contract., Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul; - Proces verbal de receptie la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul, - Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sauCertificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrecandidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Se solicita o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate alocat derularii contractului, Pentru indeplinirea prezentului contract se solicita ca ofertantul sa propuna cel putin un expert care sa fi participat la realizarea unui soft similar cu cel care face obiectul prezentului contract.Pentru expertul/expertii propus/propusi se va prezenta CV/CV-uri din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta specifica acumulata. In cazul expertilor propusi pentru indeplinirea contractului se va prezenta o declaratie de disponibilitate a acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 la ofertant sau ?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii?, conf. art.192 si 193 din OUG 34/2006 valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentul solicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 09:49