Achizitie publica - Aplicatie sofware pentru centralizarea, arhivarea, vizualizarea si raportarea datelor medicale si pentru monitorizarea, vizualizarea arhivarea si transmiterea interventiilor medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 342230
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342230/31.01.2013
Denumire contract: Aplicatie sofware pentru centralizarea, arhivarea, vizualizarea si raportarea datelor medicale si pentru monitorizarea, vizualizarea arhivarea si transmiterea interventiilor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 0232267601, fax: +40 0232267601, persoana de contact: ANCA CIRSTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL CAROL I NR 50, Iasi, Romania, corp vechi, etaj 6, sala de raport.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aplicatie sofware pentru centralizarea, arhivarea, vizualizarea si raportarea datelor medicale si pentru monitorizarea, vizualizarea arhivarea si transmiterea interventiilor medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aplicatiile software pentru centralizarea, arhivarea, vizualizarea si raportarea datelor medicale si pentru monitorizarea, vizualizarea, arhivarea si transmiterea interventiilor medicale sunt necesare in vederea elaborarii studiilor finale ale proiectului cu fonduri nerambursabile avand acronimul CCTIFA
II.1.6) CPV: 72265000-0 - Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 142 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 4500 RON si are termen de valabilitate 60 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.Se accepta constituirea garantiei in conformitate cu art. 86 al.( 1 ) din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original.Formular 1.In cazul in care sunt ofertanti economici care doresc sa constituie garantiade participare in valuta, echivalenta se va face la nivelul cursului de schimb pentru maximum 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor; in cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mujlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii(cu modificarile si completarile ulterioare)valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezent in documentatia de atribuire. Se va completa formularul nr. 3In cazul in care, operatorul economic depune o contestatie si ea este respinsa de Catre Consiliul National de Solutionare a contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare un cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art.278 indice 1, al (1), lit , ,a" din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din pretul contractului si va fi constituita in termen de 7 zile de la data semnmarii contractului.. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 al.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 Formularele 5 si 6.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute in art. 69 OUG 34/2006. Formular 7.(persoanele cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante plus cele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii : Grigore Tinica, Dabija Eduard, Nedelciuc Victoria, Amariei Liviu, Butnaru Gabriel, Aprofirei Paul, Farcasel Vicor)3) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la data din luna anterioara celei la care se depune oferta.4)Certificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de catre autoritatile fiscale competente( Directia Finantelor Publice) in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.5)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata operatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 8.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Formular 11.8)Declaratie privind eligibilitatea Formular 2 Persoane juridice romane :9.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" din care sa rezulte obiectul de activitateal respectivului operator economic.Persoane juridicfe straine : Documente edificatoare care sa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridicasau de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din rata in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va prezenta pentru conformitateCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata , la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani.In cazul in care sunt ofertanti care nu au depus si inregistrat acest document la organele competente pe anul 2012, va prezenta un document echivalent., 2.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului, in conf. cu art.185 OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6)Consultanti implementare sisteme informatice 2 experti avand: -Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta.-Cel putin 5 ani de experienta profesionala.-Cel putin 1 proiect in cadrul caruia a participat in calitate de consultant implementare sisteme informatice.CV, copii conform cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate.In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se va depune si o declaratie de disponibilitate semnata in original de catre expert. Se accepta si prezentarea de angajamente/acorduri de participare pe langa declaratia de disponibilitate.7)Administrator baza de date 1 expert avand: -Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta.-Cel putin 5 ani experienta profesionala-Cel putin 2 ani experienta in utilizarea si administrarea bazelor de date.- Cunostinte privind securitatea sistemelor informatice dovedite prin certificare Certified Information Security Manager - CISM sau echivalent/Certified Information Systems Security Professional-CISSP sau echivalent.- Cunostinte dovedite privind managementul securitatii informatiilor conform standardului ISO27001 sau echivalent.(Justificare : complexitatea sistemului informatic nou creat asa cum se prezinta in caietul de sarcini si necesitatea securizarii datelor prelucrate)CV, copii conform cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate.In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se va depune si o declaratie de disponibilitate semnata in original de catre expert. Se accepta si prezentarea de angajamente/acorduri de participare pe langa declaratia de disponibilitate., 1)Declaratie privind principalele servicii de software in ultimii 3 ani.2)Fisa de informatii privind experienta similara: Experienta similara va fi demonstrata prin cel putin 1 contract de servicii similare, maximum 3, in valoare de 297142 RON fara TVA.3) Informatii privind subcontractanti, daca este cazul., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine urmatorul personal de specialitate :4)Manager de proiect 1 expert avand : -Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta.-Cel putin 5 ani experienta profesionala.-Experienta in calitate de manager de proiect si/sau experienta in realizarea a minimum 1 proiect similar.-Certificare profesionala in domeniul Managementului de proiect(Project Manager Proffesional sau certificate emise de alte organisme acreditate national sau international.CV, copii conform cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate.In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se va depune si o declaratie de disponibilitate semnata in original de catre expert. Se accepta si prezentarea de angajamente/acorduri de participare pe langa declaratia de disponibilitate.5)Dezvoltator 2 experti-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta.-Cel putin 5 ani experienta profesionala.-Cel putin 1 proiectin cadrul caruia a desfasurat activitati de dezvoltare a unui sistem informaticCV, copii conform cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate.In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se va depune si o declaratie de disponibilitate semnata in original de catre expert. Se accepta si prezentarea de angajamente/acorduri de participare pe langa declaratia de disponibilitate. Managementul calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent valabil in copie cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii, inclusiv liderul, vor prezenta ISO 9001/2008 sau echivalent valabil pentru partea din contract pe care o realizeazaSistem de management al securitatii informatieiISO 27001, sau echivalent valabil, in copie, cu mentiunea, , conform cu originalul".In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii, inclusiv liderul, vor prezenta ISO 27001 sau echivalent valabil pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 10:03