Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aplicatii de dezvoltare sistem informatic pentru consolidare operationala PRE (ADSI.CO-PRE)


Detaliu pentru invitatia numarul 340160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 340160/27.11.2012
Denumire contract: Aplicatii de dezvoltare sistem informatic pentru consolidare operationala PRE (ADSI.CO-PRE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA S.A.Cod fiscal: RO13267221, Adresa: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212085309, Fax: +40 212085314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010621, telefon: +40 212085309, fax: +40 212085314, persoana de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrica SA, sala 314
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aplicatii de dezvoltare sistem informatic pentru consolidare operationala PRE (ADSI.CO-PRE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Are ca scop implementarea unei platforma IT (HARD si SOFT) necesara rularii aplicatiilor aferente pietei de echilibrare, a carei operare se afla in sarcina dispecerului energetic national.
II.1.6) CPV: 30211200-3 - Hardware pentru unitatea centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5180 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.2781 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 2590lei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - conform art. 92, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III - Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica(c)Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)- In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III - Formulare(d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Ioan ROSCA ? Director General Adj.;
- Silvia PREDA ? Director DEAC;
- Silvia NIJLOVEANU ? Director DJRUCMC;
- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni;
- Marian GEANTA ? Director Adj. Operatiuni- Ioan SILVAS ? Director Adj. Operatiuni- Claudiu Mircea TITA ? Sef Serviciu APSL- Dan APETREI- Sef Serviciu Piete Energetice(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea III - FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele fizice/juridice romane sau straine vor atasa certificate/ documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine- Se vor prezenta certificate tip, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. a) Pentru Persoane juridice romane- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , care sa cuprinda date reale si actualizate la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: ? unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;b) Pentru persoane fizice romane- Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economicc)Persoane fizice/juridice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din pdv profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilitObservatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie respectiv lista privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va face dovada incheierii in ultimii 3 ani a minim un contract in valoare de minim 250.000 lei privind livrarea de produs / produse similare. Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract (din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si semnaturile partilor) declarat in Anexa nr8P1 ca experienta similara. Conversia leu / valuta pentru experienta similara se va face la cursul BNR publicatin data de 01.11.2012, Prezentareaprincipalelor livrarilor de produse similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare, emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economicAceasta va fi emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, Informatii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;Se va completa si depune o Declaratie pe propria raspundere privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizareSe va completa si depune o Declaratie pe propria raspundere privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta si completa CV-urile persoanelor implicate in contract., Consultant Analist sisteme informatice (1 persoana)Calificare si aptitudinia) Studii universitare superioare in domeniul IT (demonstrabil prin prezentarea diplomei);Experienta profesionala de specialitateExperienta de minim 3 ani in consultanta si analiza ale sistemelor IT dovedita prin completarea si prezentarea CV-ului., Specialist baze de date (1 persoana): Calificare si aptitudinia) Studii universitare superioare in domeniul IT (demonstrabil prin prezentarea diplomei);Experienta profesionala de specialitate-Experienta de minim 3 ani in calitate de expert baze de date dovedita prin completarea si prezentarea CV-ului., Specialist dezvoltator software (2 persoane): Calificare si aptitudinia) Studii universitare superioare in domeniul IT (demonstrabil prin prezentarea diplomei);Experienta profesionala de specialitate-Experienta de minim 3 ani in calitate de expert dezvoltare software dovedita prin completarea si prezentarea CV-ului., Specialist interogari baze de date (1 persoana): Calificare si aptitudinia) Studii universitare superioare in domeniul IT (demonstrabil prin prezentarea diplomei);Experienta profesionala de specialitate-Experienta de minim 3 ani in calitate de expert in scripturi de interogari baze de date si creare de rapoarte dovedita prin prezentarea CV-ului., In acest context, cerinta privind studiile universitare si cele capatate in cadrul cursurilor de certificare este pe deplin justificata.Se vor prezenta CV-uri sau documente edificatoare din care sa rezulte competentele solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006).b) In sensul celor prevazute la articolul 193 din O.U.G.nr.34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat unui nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 27001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de atestare a sistemului de management al securitatii informatiei, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii informatiei.b) O dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat unui nivel corespunzator al securitatii informatiei un document emis de o societate de certificare in domeniul securitatii informatiei in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este atasata in format electronic invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer