Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aprovizionare cu produse alimentare si bauturi, altele decat legume-fructe si paine


Detaliu pentru invitatia numarul 132365
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Hunedoara
Cod de identificare fiscala: 2127028
Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara
Telefon: 0254.716.322
Fax: 0254.716.087
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Aprovizionare cu produse alimentare si bauturi, altele decat legume-fructe si paine
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: - achizitionare produse alimentare si bauturi, altele decat legume - fructe si paine, a centrelor de zi, a Caminului pentru persoane varstnice, a Adapostului de urgenta pe timp de noapte si a Centrului ?Casa Cristina? din cadrul Directiei de Asistenta Sociala Hunedoara.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.04.2008 11:08
Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17, mun. Hunedoara, cam. 28 Birou Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17, mun. Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa cu privire la informatiile generale- form. 1-declaratie conformart. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006form.3 si 4-certificat constatator - obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la bugetul local- certificat fiscal - achitarea catre bugetul de stat obligatiilor de plata- Certificat constatator emis de ORC- Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de ORC-bilantul contabilsicontul de profit si pierderi- ultima balanta de verificare a soldurilor- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Directia de Asistenta Sociala, str. Libertatii nr. 26, (fostul sediu BRD, intrarea prin spate)Persoana de contact Mirela Ilascu.Tel. 0254/716322Fax 0254/716087Pret caiet de sarcini 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer