Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aprovizionare si distributie mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, anul scolar 2013-2014


Detaliu pentru invitatia numarul 355750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 355750/14.11.2013
Denumire contract: Aprovizionare si distributie mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, anul scolar 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: POPINA Lidia Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: POPINA Lidia Simona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aprovizionare si distributie mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aprovizionare si distributie de mere pentru anul scolar 2012-2013 conform Legii nr. 5/2013
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 127.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cvantumul garantiei de participare exprimat in lei pentru fiecare lot in parte este dupa cum urmeaza: Lot 1=2.500, 2=1.300, 3=600, 4=900, 5=800, 6=600, 7=1.000, 8=400, 9=1.000, 10=900. Garantia de participare se poate constitui prin: oricare modalitate prevazuta de art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata; scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 13; in numerar la caseria autoritatii contractante; ordin de plata; sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari). Plata garantiei se poate face si prin virament bancar in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, cod fiscal 4201988. In cazul constituirii garantiei in euro se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, la momentul semnarii acestuia si va fi valabila pe toata perioada derularii contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa si depune urmatoarele: - declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 1);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3) - Persoane cu functii de decizie privind procedura de achizitie publica in cauza sunt urmatorii: Tamas Sandor, Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo;, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jozsef Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, Toth-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Sztakics Istvan-Attila, Csog Éva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Veres Janos, Ordog-Gyarfas Lajos, Popina Lidia-Simona, Domokos Reka, Biro; Do;nat, Kiraly Sandor, Incze Gyula, Demeter Pal, Bagossy Csaba, Szabo; Agoston, Antal Eniko;
- certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4);
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 5).Ofertantii vor depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita si care nu prezinta inlesniri de plata (de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu) vor fi considerate inacceptabile.Persoanele juridice straine vor depune Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Ofertantii vor depune Certificatul constatator, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC).Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata) din care sa reiasa ca operatorul economic poate desfasura activitati in domeniul supus licitatiei. Aceste documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse pentru indeplinirea contractului de achizitie publica / in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitatile necesare in vederea indeplinirii contractului de achizitie publica.Documentele solicitate la aceasta sectiune pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Datele din documentele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in sens contrar fiind aplicabile prevederile privind falsul in declaratii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale ale operatorului economic Ofertantii vor completa si depune Formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. 6 - tel, fax, cifra de afaceri, etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru ofertant (in vigoare la data limita de depunere a ofertelor, sau contractul/precontractul de asociere/subcontractare cu o firma ce detine acest document de inregistrare pentru siguranta alimentelor eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare., Mijloace de transport autorizate sanitar veterinar.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se vor anexa copii dupa autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului, eliberate de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare., Buletine de analiza privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele pentru produsul "mere", eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025 sau echivalent., Certificate de conformitate emise pentru produsul "mere", conform OMADR nr.420/2008, emis de Inspectia de stat pentru Controlul Tehnic in Producerea si valorificarea legumelor si Fructelor., Informatii privind subcontractantii (daca e cazul) Se va completa Formularul nr. 7 (numai in cazul subcontractarii) ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma., Informatii privind asociatii (daca e cazul) Se va completa un acord de asociere (Formularul nr. 8 ? model orientativ ? numai in cazul asocierii). In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer