Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aprovizionare si distributie produse de panificatie pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)


Detaliu pentru invitatia numarul 347128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 347128/21.05.2013
Denumire contract: Aprovizionare si distributie produse de panificatie pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: POPINA Lidia Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: POPINA Lidia Simona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aprovizionare si distributie produse de panificatie pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aprovizionare si distributie produse de panificatie (corn in ambalaje de 80g/unitate) pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 577.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cvantumul garantiei de participare exprimat in lei pentru fiecare lot in parte este dupa cum urmeaza: Lot 1=500, 2=300, 3=100, 4=200, 5=200, 6=100, 7=200, 8=100, 9=200. Garantia de participare se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 13, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, cod fiscal 4201988. In cazul constituirii garantiei in euro, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferteleor cu 5 zile. In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati, dar nu de catre subcontractanti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC se vor aplica (daca este cazul) prevederie art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, la momentul semnarii acestuia si va fi valabila pe toata perioada derularii contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa si depune urmatoarele: - declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 1);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3 - Persoane cu functii de decizie privind procedura de achizitie publica in cauza sunt urmatorii: Tamas Sandor, Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo;, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;- Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jozsef Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, Toth-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Sztakics Istvan-Attila, Somboti Andreea, Csog Éva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass ?tefan, Domokos Reka, Biro; Do;nat, Demeter Pal, Szabo; Agoston, Incze Gyula, Popina Lidia-Simona, Veres Janos;
- certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4);
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 5).- informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. 6 - tel, fax, cifra de afaceri, etc.)Ofertantii vor depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau locale cu scadenta de plata depasita vor fi considerate inacceptabile.Persoanele juridice straine vor depune Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice/juriridice straine vor depune Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, respectiv indeplinirea conditiei impuse si persoanelor romane privind obiectul de activitate al firmei. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii (daca e cazul)Se va completa un acord de asociere (Formularul nr. 8 ? model orientativ ? numai in cazul asocierii). In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., Mijloace de transport autorizate sanitar veterinarOfertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se vor anexa copii dupa autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer