Achizitie publica - Aprovizionare si montare parapete de drum si trotuar, inclusiv intretinerea, pe drumurile judetene - jud. ARAD
Detaliu pentru invitatia numarul 325668
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325668/07.05.2012
Denumire contract: Aprovizionare si montare parapete de drum si trotuar, inclusiv intretinerea, pe drumurile judetene - jud. ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, mun.Arad, str.Corneliu Coposu nr.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aprovizionare si montare parapete de drum si trotuar, inclusiv intretinerea, pe drumurile judetene - jud. ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect aprovizionare si montare de parapete de drum si trotuar, inclusiv intretinerea acestora, pe drumurile judetene din jud. ARAD, conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Valoarea estimata la care se vor raporta si evalua ofertele in anul 2012 este de 161.215, 34 lei fara TVA. Perioada estimata pentru suplimentarea lucrarilor: anul 2013 si anul 2014. Valoarea estimata a contractelor, luand in considerare si lucrarile similare care pot fi achizitionate ulterior este de 450.799, 55 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233292-2 - Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 799.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 3.200 lei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, respectiv la prima cerere a benef.pe baza decl.acestuia cu priv.la culpa persoanei garantate.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Moneda in care se va constitui: lei;Limba in care se va prez.garantia: limba romana, iar pers.straine vor prez.si trad.autorizata.Perioada de valab.a gar.: 90 de zile de la term.limita de dep. a ofert., care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab.a ofertei, per.de valab.a garantiei va fi prelungita in mod coresp.in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez. Mun.Arad, nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers.fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Ag.Petru Rares, nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig; prin ordin de plata sau fila cec, cu cond.confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., in numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada const.gar., dupa caz insotita de decl.de incadrare in categ.IMM, vor fi atasate ofertei intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie: achizitorul va restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii Procesului - Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor, daca Beneficiarul nu a formulat pana la acea data nici o reclamatie de executare a Garantiei de Buna Executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: -Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Pavel ZAHORECZ-sef serviciu administrare drumuri si poduri;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Doina DARAU-consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Mirela DANILA- consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Flavius VLAD- consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Alin MORGOVAN-consilier superior serviciul administrare drumuri si poduri;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Stela DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Mirela STANA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Lucia SARGHI-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Livia DUMITRU-referent serviciul achizitii publice. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 300.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 150.000 lei fara TVA. Prin lucrari similare se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii., Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la responsabilul de lucrare, personalul tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; - personalul responsabil cu asigurarea calitatii (CQ - controlor de calitate). Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent., Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, sediul autoritatii contractante, posta (chelt.postale revin op.economic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 14:04