Achizitie publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din , orasul Viseu de
Detaliu pentru invitatia numarul 321120
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321120/01.03.2012
Denumire contract: Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din , orasul Viseu de Sus pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VISEU DE SUSCod fiscal: 3627641, Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Telefon: 0262353488, 0262352880, Fax: 0262352990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 0262353488, fax: +40 0262352990, persoana de contact: ANDREICA ADRIANA ANNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Viseu de Sus, str. 22 Decembrie, nr.19, cod postal: 435700.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din , orasul Viseu de Sus pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE PENTRU PROGRAMUL GUVERNAMENTAL LAPTE SI CORN 2011-2012
II.1.6) CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 914.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2400 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile.Perioada valabilitatii de participare incepe de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul contestatiei se va retine de la contestator din cuantumul garantiei de participare, o suma echivalenta cu cea prevazuta conform art. 278 alin. (1) - b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 1230 lei.Ofertantii din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens si vor beneficia de prevedrile Legi 346/2004 cu mod.si compl ulterior.In cazul in care va fi depusa de catre o asociere, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare din asociati va trebui sa faca dovada ca fac parte din categoria IMM-urilor, formular nr. 12L.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;d) CNSC respinge o contestatie a ofertantului in conformitate cu prevederile art.278.1 alin. (1) din OUG 34/2010Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara sau scrisoare din partea unei societati de asigurare, in original, constituita in favoarea autoritatii contractante.Se va completa Formarul Nr. 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular Nr.2, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181-Formular Nr. 3, CERTIFICAT DE ATESTATE FISCALA si CERTIFICAT FISCAL PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE LOCALE astfel incat ofertantul sa dovedeasca ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei-in original sau copie legalizata, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 69^1-Formular Nr.13.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Vasile Ciolpan, Viceprimar Barany Tivadar Oliver, Sef Serviciu financiar contabil Bocsok Mihai, Certificat de participare cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-Formular Nr 10, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular Nr.9. 1.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI valabil 30 zile de la data emiterii.2.Licenta de fabricatie de la producator, in copie certificate pentru conformitate, valabila la data deschiderii ofertelor. Aceasta se cere pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs. Solicitam acest document in baza OUG 97/21.06.2001.3.Personae juridice romane: a).Pe parcursul existentei persoanei juridice dovada privind starea acesteia, referitoare la functionare, dizolvare, reorganizare, lichidare, reorganizare judiciara, faliment sau suspendare temporara a activitatii, se face cu extrasul de registru emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal, valabil 30 de zile de la data emiterii (art. 9, alin 3. din Legea nr. 359 din 8 septembrie 2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice).b)Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;4.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente-vizata pe anul in curs.5.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantulcontabil pe anii 2008, 2009, 2010., Informatii privind situatia financiaraCifra de afaceri realizata in ultimii trei ani sa fie de minim 240.000 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei ? www.bnr.ro, Prezentarea unei scrisoare de bonitate bancara sau orice alt document eliberat/vizat de institutiile competentecare cuprinde indicatorii: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta., Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil sa fie de cel putin de 100%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Personalul de specialitate desemnat trebuie sa prezinte copii dupa CV, diplome, atestate, autorizatii, contracte de munca sau colaborare.Personalul de specialitate va prezenta o declaratie de propria raspundere privind disponibilitatea(exclus cumul de functii)., Conditii specifice pentru ofertantii de produse lactateAutorizatii sanitar veterinare pentru unitati si autorizatii sanitar veterinare pentru mijloacele de transport eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Experienta similaraOfertantul a executat in ultimii 3 ani lucrari similare (in corespondenta cu codul CPV al procedurii de atribuire)cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiia)lista mijloacelor de transport care vor fi alocate pentru realizarea distributiei produselor de panificatie si/sau a produselor lactate si/sau a merelor pentru indeplinirea prezentului contract de achizitie publica, insotita de copii conforme cu originalul a certificatelor de inmatriculare pentru toate mijloacele prezentate in lista.Pentru mijloacele de transport aflate in folosinta sau inchiriate pe perioada contractului se va prezenta copie legalizata de pe contractul de comodat si/sau de inchiriere.b)operatorii economici trebuie sa faca dovada ca dispun de autovehicule termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice autorizate care sa asigure o distributie zilnica, bisaptamanala sau saptamanala ritmica cu produse proaspete care sa ajunga in scolile/gradinitele beneficiare in intervalul orar 6.00 ? 9.00 pentru orase si municipii si 6.00 ? 10.00 pentru zonele rurale pentru produse lactate si de autovehicule auto, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani Standarde de asigurarea calitatii iso 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 11:15