Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Aprovizionarea si distributia de mere in scoli in anul scolar 2012 ? 2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 344037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL VASLUI
Numar invitatie: 344037/19.03.2013
Denumire contract: ?Aprovizionarea si distributia de mere in scoli in anul scolar 2012 ? 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VASLUICod fiscal: 3394171, Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Telefon: +40 235361088, Fax: +40 235361090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235361088, fax: +40 235361090, persoana de contact: Nistor Marin, Iacob Iulia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Aprovizionarea si distributia de mere in scoli in anul scolar 2012 ? 2013?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caiet de sarcini. Aprovizionarea si distributiade merein anul scolar 2012-2013, in cantitatile estimate prezentate mai jos.-Cantitatea totala de mere, estimata, este de 1.576.235, 00 buc-Numarul de zile estimat pentru care se achizitioneaza si distribuie merele este de36zile.-Numarul total estimat de elevi din clasele I ? VIII si clasa pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat si vor beneficia de mere in anul scolar 2012-2013:44.485-Cantitati zilnice estimate: 44.485 buc (In ultimele 5 zile ale anului scolar se vor livra aproximativ 39.440, 00 buc - la stabilirea acestui numar s-a avut in vedere ca aproximativ 5.045 elevi din clasele a VIII-a vor incheia anul scolar cu 5 zile mai devreme)-Valoarea zilnica a mereloreste de 0, 37 lei, cu TVA, conform H.G. nr. 1154/2012.Distributiase efectueaza de luni pana vineri inclusiv, intre orele 8, 00-11, 00
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 328 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 9400, 00 leiPerioada de valabilitate: 120 zile (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? JUDETUL VASLUI, trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006. De asemenea, documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, se va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul se va afla in oricare dintre situatiile de retinere din garantia de participare, prevazute de art. 278 indice 1. Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata in contul Autoritatii Contractante - JUDETUL VASLUI, codfiscal 3394171, cont RO90TREZ6565006XXX000252, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Atentie ! Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: in oricare din formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca se opteaza pentru constituirea prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, atunci se vor respecta prevederile H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?Formularul 6.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator numai pentru prevderile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3: Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Cerinta nr. 4: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.De asemenea, aceasta declaratie se va prezenta atat de catre fiecare subcontractant declarat in oferta, cat si de tertul sustinator.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Buzatu, Vasile Mihalachi, Corneliu Bichinet, Stoica Gheorghe, Angheluta Eduard, Bentu Dumitru, Bobarnat Radu, Branici Gigi, Craescu Tiberiu Cezar, Croitoru Gheorghe, Dima Anca, Dorin Emil, Filip Liviu, Ghetau Ionut Cristian, Gavrilescu Florian, Istrate Viorel, Maftei Nelu Vasilica, Mariciuc Vasile, Nechifor Ioan, Oltenu Daniel, Plesu Constantin Corneliu, Podosu Nuta, Poiana Constantin, Polak Mihaela Simona, Puf Vasile, Rebegea Ionel, Steimberg Eugenia, Stefanescu Constantin, Talmaciu Constantin, Tighici Adrian, Timofte Ana Gabriela, Tiron Cristina Mihaela, Trifan Ciprian Ionut, Tiru Ilie, Safir Ecaterina, Huides Manuela Adriana, Zurba Dorina, Nistor Marin, Anton Aurel, Vieriu Vasile, Aftimescu Cezar, Manolachi Petrica, Popica Nelu, Iacob Iulia, Chiosa Diana.Cerinta nr. 5: - Respectarea regulilor de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 9, prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Cerinta nr. 1: - ofertantul trebuie sa aiba obiect de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Persoane juridice/fizice romane- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;b) Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani fiscali incheiati (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat valoarea de 470.000, 00 lei.Informatii necesare: Informatii generale - Formularul 10. -Doc. care sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare (Bilanturicontabile sau extrase de bilant sau balante sau orice alte documente disponibile care probeaza indeplinirea cerintei), in copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul »).-Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Conversia leu ? valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Cerinta nr. 2: Tert sustinator (daca este cazul). - Ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 186 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. Informatii necesare pentru pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Angajament ferm privind sustinerea incheiat in forma autentica. -Decl. privind eligibilitatea ?Formularul 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. -Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 6 (numai pentru prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006) pentru persoana sustinatoare. -Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul 8 pentru persoana sustinatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: - Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie a merelor, proprii sau inchiriate sau asigurate de terti, avand in vedere programul si volumul de distributie, precum si schema-cadru de distributie pe care o propune.Informatii necesare : - Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare ? Formularul 11.- Documente (contract/conventie/precontract/ angajament sustinere tert etc.) privind utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul)., Cerinta nr. 2: Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisoride imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei esteresposabil cu executia contractului inclusive platile. Informatii necesare: - Acordul de asociere, Formularul 13. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere., Cerinta nr. 3: Tert sustinator (daca este cazul). -Ofertantul isi poatedemonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 190 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. Informatii necesare: - Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica. ? Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. ? Decl. privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 6 (numai pentru prevederile art. 181 lit.a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006) pentru persoana sustinatoare. ? Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006? Formularul 8 pentru persoana sustinatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer