Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Armatura transfer


Detaliu pentru invitatia numarul 354759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 354759/16.10.2013
Denumire contract: Armatura transfer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, in atentia: DORINA ZAPODEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, Pavilion 0, camera E114
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Armatura transfer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Armatura transfer
II.1.6) CPV: 42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 372 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 84 lei, va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui in lei sau in echivalent alta valuta, la cursul de schimb al BNR din data publicarii Invitatiei de participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie. Contul autoritatii contractante este: RON, RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, deschis la BCR Cernavoda;EUR, RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009, deschis la BCR Cernavoda; -orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul/plicul cu documentele privind candidatura. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul III.2.1.1.a (si de tertul sustinator daca este cazul)b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.1.b. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.1.c.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda ? Dr. Ing. Bucur Ionel- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda ?Serban Marian- Director Economic - Ec. Olteanu Madalina- Inlocuitor de drept Director Economic ?Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii ? Lojnita Viorica- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii ?Gherlan DorinaComisia de evaluare: Dana Corina Moldoveanu, Elena Ghiocel, Leon Barascu, Simona Barbu, Dorina Zapodeanu, Ilie Olteniceanu, Mihaela Veronica Vames, Daniel Elian Mircea 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va contine informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 13:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer