Achizitie publica - Armaturi industriale
Detaliu pentru invitatia numarul 352401
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352401/09.08.2013
Denumire contract: Armaturi industriale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Armaturi industriale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se are in vedere achizitionarea de armaturi industriale pentru a se inlocui armaturile defecte din instalatiile existente din SC CET Govora SA.
II.1.6) CPV: 42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala: 4.110 lei, astfel: Pentru Lotul 1= 160 lei;Lotul 2 = 500; Lotul 3= 400 lei; Lotul 4= 1700 lei; Lotul 5=1300; Lotul 6=50.Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat.NOTA : Potrivit prevederilor articolului 18 raportat la prevederile art. 17 alin.3 si 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Pentru lotul 4 si lotul 5, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul isi va retrage contestatia.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: -Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20;
- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr. ing. Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATSef Serviciu Achizitii Publice ? ing. Livia COCLETSef Divizie Comerciala ? ing. Cito DRAGANSef Serviciu PLUR - sing.Nicolae ILINCAServiciul Aprovizionare ? ec. Daniel BANACUServiciul Financiar- ec.Gheorghe MATEICompartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEAServ.Achizitii Publice - ec.Codruta AVAN Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii a ofertei) care va contine valori, perioada si locul de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Pentru lotul nr. 5 se va prezenta o mostra produs pentru una din cele 8 tipodimensiuni solicitate in cadrul lotului- Produsul depus ca mostra trebuie sa fie marcat conform normelor in vigoare, avand inscriptionate: fabricantul, tipul(modelul), caracteristici tehnice principale, seria si nr. fabricatiei si sa fie insotit de Fisa Tehnica a produsului.Mostra va fi expediata la sediul achizitorului cu Aviz de expeditie pana la data limita de primire a ofertelor. Mostra ofertantului declarat castigatorva fi pastrata pentru conformitate la receptia produselor.Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Standarde privind managementul calitatii Existenta certificarii pentru managementul calitatii - Copie lizibila "conform cu originalul" dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 , sauechivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:32