Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ARTICOLE CU FILET DIN FIER SAU DIN OTEL


Detaliu pentru invitatia numarul 343071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 343071/25.02.2013
Denumire contract: ARTICOLE CU FILET DIN FIER SAU DIN OTEL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: +40 241664046, Fax: +40 241662577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: LAPTES IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (APA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ARTICOLE CU FILET DIN FIER SAU DIN OTEL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Achizitionarea de diverse tipuri de piulite, saibe, suruburi si tije.
II.1.6) CPV: 44531700-8 - Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 251.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.825 leiConstituirea garantiei de participare seface prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- ordin de plata sau fila CEC in contul nr.RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei = 90 zile de la data limita de depunere a oferteiAutoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Neprezentarea garantiei de participarela deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestoraOperatorii economici care beneficiaza de facilitatile Legii nr. 346/14.07.2004, actualizata ( reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru cei care solicita constituirea garantiei de participare in alta moneda, echivalentul leu/euro 1euro= 4.3667/04.02.2013
Garantie de buna executie
A. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru 10% din pretul contractuluifara TVA;sauB. In conformitate cu HG 925/2006 Art. 90 (3): Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis estede 1% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Varianta A.1.Declaratii privind eligibilitateaprezentare formular nr. 1 din Sectiunea IV2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.: completare formular nr. 2a din Sectiunea IV;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.: completare formular nr. 2b din Sectiunea IV;Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sint : Nume si prenume FunctiaStroe Felix Director GeneralPresura Aurel Director General AdjunctBaranescu Tereza Director EconomicSfrija Elena Director JuridicMusat Niculae Director Calitate, Resurse UmaneMoraru Virgiliu Sef Serviciu Achizitii Publice nr 2Laptes Ionel Sef Birou Produse Achizitii Publice nr 2Petcu DumitruSef Birou Servicii Achizitii Publice nr 2Firoi Liviu Sef Serviciu AprovizionareMunteanu Silvestru Sef Sectie Mecano EnergeticMoise Octavia Sef Serviciu Analiza Economica4.Declaratia privind calitatea de participant la proceduracompletare formular nr. 3 din Sectiunea IV;Ofertantii nu au dreptul la prezenta procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)completare formular nr. 4 din Sectiunea IV;Varianta B.In conformitate cu Art. 11. (4)din HOTARAREA 925 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: "(4) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."Autoritatea contractanta poate solicita prezentarea documentelor de calificare ofertantului care urmeaza a fi declarat cistigator inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire. Persoane juridice/fizice romane Se va prezenta: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire sau se aplica III.2.1.a) Varianta B.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara2.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer