Achizitie publica - Articole de birou, Imprimate tipizate si Hartie imprimante,copiatoare,multifunctionale
Detaliu pentru invitatia numarul 347690
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347690/30.05.2013
Denumire contract: Articole de birou, Imprimate tipizate si Hartie imprimante, copiatoare, multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL Alexandru Lapusneanu; Nr. 195A; Bl. LAV 1; PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607529, fax: +40 241607553, persoana de contact: serviciul comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Alexandru Lapusneanu; Nr. 195A; Bl. LAV 1; PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de birou, Imprimate tipizate si Hartie imprimante, copiatoare, multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?ARTICOLE DE BIROU, IMPRIMATE TIPIZATE SI HARTIE IMPRIMANTE, COPIATOARE, MULTIFUNCTIONALE?Lotul I - ARTICOLE DE BIROULotul II- IMPRIMATE TIPIZATELotul III- HARTIE IMPRIMANTE, COPIATOARE, MULTIFUNCTIONALE
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare totala :1528, 08 leiLotul I - ARTICOLE DE BIROU ? 835, 58 leiLotul II- IMPRIMATE TIPIZATE ? 396 leiLotul III- HARTIE IMPRIMANTE, COPIATOARE, MULTIFUNCTIONALE ? 296, 50 lei da ?nu ?Echivalenta lei/euro: cursul de schimb al BN.R. (publicat pe site-ul www.bnr.ro ) din data publicarii invitatiei de participare .Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii reglementate de art.87(1) din HGR 925/2006: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69?1 conform OUG 34/2006;Se va completa Formularul F2 (din sectiunea III Formulare);Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director- ing. Vaju MarianDirector tehnic- ing. Balta Niculae in calitate de inlocuitor al directoruluiDirector economic - ec. Bejan OctavianaSef serv. Financiar Contabilitate - ec. Vaju Valentina in calitate de inlocuitor al directorului economicSef Serv. Comercial - ing. Tanasa IonServ.Comercial- ec. Miron ConsuelaConsilier Juridic-Sava LilianaServ.Comercial- ec. Dulgheru DragosCertificat de participare cu oferta independenta -Se va completa Formularul F3;Declaratie privind eligibilitatea- Se va completa Formularul F4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ofertantul va prezentaFormularul F5;Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit-Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei .Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata . Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate furnizarea/comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul F6 (daca este cazul) - Declaratie privind asociatii, Ofertantii vor prezenta declaratia de conformitate a produsului cu referire la standarde, norme, normtive care sa precizeze respectarea parametrilor de calitate solicitati prin caietul de sarcini;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 15:42