Achizitie publica - Articole de birou (rechizite, papetarie etc)
Detaliu pentru invitatia numarul 350082
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350082/08.07.2013
Denumire contract: Articole de birou (rechizite, papetarie etc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de birou (rechizite, papetarie etc)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie articole de birou (rechizite, papetarie, etc), cu respectarea cerintelor din specificatiile tehnice atasate, in sectiunea General-Documentatie de atribuire.Ofertantii au obligatia de a depune oferta pentru toate produsele solicitate intr-un lot, conform caracteristicilor din specificatia tehnica aferenta fiecarui lot.
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea totala a garantiei de participare estede 825 lei din care: - Lotul 1 ? 280 lei;
- Lotul 2 ? 260 lei;
- Lotul 3 ? 240 lei;
- Lotul 4 ? 45 lei.(50% pt. IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalenta leu/ valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara(Formular 14) ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport BacauRO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3. prin numerar depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original);
-prin numerar, depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23 ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formular 23.2. Formular 27 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;Nota: -Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac, Director tehnic Sucursala- Petru Marius Danciu, Director economic Sucursala-Ana Gotcu, Oficiul Juridic-Cristinel Lungu, Serviciul C.M.S.S.M.- Cristinel Serban, Serviciul Buget, Finante, Contabilitate- Delia Adina Ciuhat, S.S.C.P.A. - Ianos Bordeianu, Daniel Ionut Caruceru, C.T.S.I.- Catalin Simon, Vasile Malaia, Serviciul Comercial - Maria Draghia, Maria Comorasu, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru, Maricica Bucsa.-Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica, operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27.- Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerata inacceptabila conform art.36, alin.1, lit.g din HG 925/2006, actualizata.3. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formularul 2.c.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care a prezentat documentul in copie certificata) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii.Cerinta nr. 2- Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostra pentru fiecare tip de produs ofertatNota: Se demonstreaza prin prezentarea unei mostre pentru fiecare produs al lotului ofertat, in forma finala de comercializare, avand inscriptionat vizibil si lizibil caracteristicile produsului, cu respectarea cerintelor din specificatia tehnica, Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii (daca exista)Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitateatehnica si/sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) dinOUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ord. ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare- autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 13:50