Achizitie publica - Articole de birou (rechizite, papetarie, etc)
Detaliu pentru invitatia numarul 352627
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352627/14.08.2013
Denumire contract: Articole de birou (rechizite, papetarie, etc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Olteni, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010325, telefon: +40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact: Registratura Parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Olteni, nr. 2 - 4, sector 3, Bucuresti, parter camera 004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de birou (rechizite, papetarie, etc)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Articole de birou (rechizite, papetarie, etc) conform cantitalilor din caietul de sarcini, pe durata a 12 luni de la intrarea in vigoare a contractului, cu respectarea termenelor prevazute la art. 2.1 a proiectului de contract si in cantitatiile prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (operatorul poate face divada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor si nu se poate impune existenta banilor in contul autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor).Pentru echivalenta lei/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de BNR valabil pentru ziua a 7-a premergatoare datei de deschidere a ofertelor publicat in invitatia de participare in SEAP.- Garantia de participare avand o valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si in cuantum de: 1.400 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular 5 insotit de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular 6.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri Formularul 6 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii doar la prev. lit. a, c indice 1 si d ale acestui articol.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular 12.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul 12 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din Stefan Doru Bucataru Constantin Vaduva, Ioan Diaconu si Adrian Rusu; Maria Ionescu ? director economic;Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Raducu Fediuc ? Sef SAICSUA; Iulian Carcale Manager DAA; Violeta Dinu Sef Serviciu, Oana Steliana CROITORU - Consilier juridic stagiar, Marin Stefan Inspector MI, Adrian CIUCA - Departamentul Achizitii, Alin Ariel Gheorghe Economist principal, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatInformatii Generale - prezentarea formularului 9, completat si semnatPentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de BNR valabil pentru ziua a 7-a premergatoare datei de deschidere a ofertelor publicata in anuntul/invitatia de participare din SEAP.Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular 13. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata in limba romana a documentului.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare (toate documentele depuse in cadrul ofertei) vor fi insotite de o traducere in limba romana, autorizata si legalizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, care sa confirme furnizarea de catre ofertant a unor produse similare, in valoare cel putin egale cu 70.000 lei fara TVA., Sa prezinte mostre, pentru toate produsele prevazute in caietul de sarciniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 08:50