Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole de birou (Rev.2)


Detaliu pentru invitatia numarul 353816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Numar invitatie: 353816/17.09.2013
Denumire contract: Articole de birou (Rev.2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEACod fiscal: 2540589, Adresa: RM VALCEA, JUD. VALCEA, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250748921, Fax: 0250748921
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de birou (Rev.2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Articole de birou Val.min. =(val. estimata a prezentei proceduri-111.525, 00 ron ce reprezinta val.contractului pana la 31.12.2013)Optiuni: Acte aditionale pana la val. de 82.555.00 lei.conf. art.6 alin 3 lit d. din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 525 - 193, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. respectiv 90 zile Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul: O21TREZ6715006XXX006481, deschis la Trezoreria Mun.Rm.Valcea. cod fiscal 2540589, plata cu chitanta prin casieria autoritatii contractante, Pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constitue garantia de participare in valuta.Cursul valutar echivalentul in lei la cursul stabilit deBNR inainte cu 5zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Formular 12 -Lipsa garantiei de participare, la data si ora limita pentru depunerea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului. Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, si in original sau copie legalizata, la secretariatul Spitalului Judetean de Urgenta Valcea, strCalea Lui Traian nr.201 pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. -Cuantumul garantiei de participare este detaliat in anexa B .-I.M.M.-urile beneficiaza de reducere 50% din cuantumul de garantie de participare cu conditia demonstararii ca se incadreaza, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.13
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractului faraTVA si se constituite conform art.90 alin(1), (2), (3) din HG 925/2006 prin; scrisoare de garantie bancara, - instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, OP in contul spitalului RO21TREZ6715006XXX006481Trezoreria Mun.Rm.Valcea OP , chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, - in favoarea Autoritatii contractante. DOVADA constituirii garantiei de buna executie se va prezenta la sediul autoritatii contractante , la data si ora precizate, de aceasta in adresa de comunicare la rezultatul procedurii. formular nr.14 -I.M.M.-urile beneficiaza de reducere 50% din cuantumul de garantie de buna executie cu conditia demonstararii ca se incadreaza, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Form.2Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Form.3Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie, cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Form.4Cerinta nr. 4 Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu re datorii scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele /candidaturile.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1(Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv)Manager, ec. Saliste Georgeta;Dir. financiar contabil Ec. Cretulescu Mihaita; Dir. medical dr. Badea Letitia; Sef Birou Achizitii Publice- ec.Voicu Dan; Sef Serviciu Aprovizionare-transport- ec.Strigoiu N.; Dobre Alina Dir. ingrijiri, Cosilieri juridici- Jr. Vladescu Florin si Jr. Deaconu Daniel Form.5 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele/ofertele sa fie semnate cu semnatura electronica, scanate si depuse in SEAP la sectiunea , , documente de califiacare, ,conf.notif .ANRMAP nr.85/22.06?12 Cerinta 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant la data de 31.12.2012, Cerinta nr. 2 Fisa de informatii generale.Informatii privind ofertantul , din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani precum si media anuala. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Se solicita formularul 6 completatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 S e va prezenta o lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani Confirmarea livrarii prod..consta in prezentarea a unui certificat/document/contract/proces verbal de receptie emis de o autoritate ori beneficiar.- Form nr. 7.Cerinta nr. 2.Declaratie ce contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, ptr. asig.controlului calit.. Declaratie ce contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii- form 8Cerinta nr. 3 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice echip.teh./aplicate masurile.asig. calitatii necesare ptr. realizarea contrctului de furnizare-Cerinta nr. 4 Declaratie de conformitate atestarea conformitatii produselor ofertate prin referiri la specificatii sau standardul relevant in raport cu care se solicita conformitatea produselor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer