Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole de feronerie


Detaliu pentru invitatia numarul 327713
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 327713/24.05.2012
Denumire contract: Articole de feronerie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193601-5530, fax: +40 213125149, persoana de contact: Bianca Militaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, poarta A, et. 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de feronerie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare broaste de usa, cilindri de siguranta, lacate, chei, amortizoare, diverse articole de feronerie pentru mobilier
II.1.6) CPV: 44316510-6 - Feronerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare;Lotul1-1164lei;Lotul2?1180lei;Lotul3?307lei;cele trei loturi?2651lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
7% din pretul fara TVA al contractului. IMM-50% din gar.de buna exec. Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, continand ca plata garantiei se va executa neconditionat la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, gar.de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia achizitorului. Suma min.depusa: 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din facturi pana la concurenta sumei totale. Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a achizitorului, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: - Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta.nr. 34/2006: - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Se vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).c)Declaratie privind respectarea regulilor concurentei: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 24 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)d)Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 25 din Sectiunea III -Formulare.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant).Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A. sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Tehnic si Investitii ? ing. Stefan RotaruDirector Exploatare ? ing. Gabriel SburlanDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Comercial ? ing. Tiberiu MoldovanDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruBiroul Achizitii Produse ? ec. Bianca Militaru a)Persoane juridice romane: - Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)b)Persoane juridice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei aniCerinta minima pentru Lotul 1: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 116.000 lei.Cerinta minima pentru Lotul 2: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 118.000 lei.Cerinta minima pentru Lotul 3: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 30.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii 3 aniCerinta minima Lotul 1: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 50.000 lei.Cerinta minima Lotul 2: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 50.000 lei.Cerinta minima Lotul 3: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 10.000 lei., Calitatea de participant la procedura (asociati/subcontractanti, daca este cazul) ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro (atasata prezentei invitatii) si pe site-ul www.metrorex.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer