Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ARTICOLE DE IMBRACAMINTE


Detaliu pentru invitatia numarul 333177
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 333177/06.08.2012
Denumire contract: ARTICOLE DE IMBRACAMINTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPCTimis, P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ARTICOLE DE IMBRACAMINTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ARTICOLE DE IMBRACAMINTE Cantitatea totala: de la data semnarii contractului si pana la 31.12/2012-17192 buc, Valestimata totala =285871 lei : pantalon trening femei-282 buc;pantalon trening barbati-331 buc;trening bumbac femei-388buc;trening bumbac barbati-458 buc;trening fas fete-85 buc;trening fas barbati-114 buc;pijama femei-253 buc;pijama barbati-336 buc;pijama iarna femei-381 buc;pijama iarna barbati-387 buc;sosete scurte BBC femei-919 buc;sosete scurte BBC barbati-1311 buc;sosete flausate femei-971 buc;sosete flausate barbati-1103 buc;maieu femei 149 buc;maieu barbati-241 buc;camasi de noapte femei-81 buc;sutiene femei-45 buc;costume baie fete- 20 buc;chiloti femei-1612 buc;chiloti barbati-1970 buc;halat molton-355 buc;indispensabili -20 buc;costume de corp 2 piese-320 buc;bluza BBC groasa maneca lunga femei-270 buc;bluza BBCgroasa maneca lunga barbati-296 buc;tricou maneca scurta femei-579 buc;tricou maneca scurta barbati-748 buc;tricou maneca lunga femei 193 buc;tricou maneca lunga barbati-242 buc;camasi barbati -8 buc;pantaloni scurti fete -26 buc;bermude panza femei-369 buc;bermude panza barbati-494 buc;pantaloni colanti-50 buc;ciorapi cu chilot bbc150 buc;blugi fete-108 buc;blugi baieti-177 buc;scurte de iarna fete-108 buc;scurte de iarna baieti-126 buc;bavete flausate-54 buc;body 2-3 ani-20 buc;caciulite-410 buc;pulovere fete-253 buc;pulovere baieti-324 buc;fuste dama-20 buc;salopeta scoala-18 buc; halat lucru-17 buc;
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da in valoare de 2859 lei . Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie(de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zilede la data limitade primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.Nota: Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: -Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 AAceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B. Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul(art.181, litera a, c1 si d.)- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante (legate de aceasta achizitie): Director Gen.Adj.ec.Popa Mariana, Director Gen.Adj.Ilcau Dana, Director Gen.Adj.Anciu Aurelia, Director Gen.Negrea Rodica Persoanele care aproba bugetul DGASPCTimis sunt: Presedintele Consiliului Judetean Timis-Titu Bojin si Secretar al Consiliului Judetean Timis-Petrisor Nadastean. Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor livrari deproduseefectuate in ultimi 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari.Prezentareaa cel putin uncontractin valoarede minimum 200000 lei , completarea Formularului 12D
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: solicitare scrisa.Intreaga documentatie este atasata Invitatiei de Participare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer