Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Articole de papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 339085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 339085/08.11.2012
Denumire contract: Articole de papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Articole de papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este reprezentat de achizitionarea de produse de papetarie constand in bunurile necesare, solicitate si descrise din punct de vedere tehnic prin Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 632.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2044.60 lei pentru lotul I, 3631.62 lei pentru lotul II, 1805.62 lei pentru lotul III, 2550.81 lei pentru lotul IV. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, semnat cu semnatura electronica. 4. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1022.30 lei pentru lotul I, 1815.81 lei pentru lotul II, 902.81 lei pentru lotul III, 1275.40 lei pentru lotul IV. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006 care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului, fara TVA. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A) din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Adi Monica Laura, Responsabil achizitie Ec. Diana Andrea - Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertanta) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialastfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zib) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim: pentru lot I: 100, 000.00 lei, pentru lot II: 180, 000.00 lei, pentru lot III: 90, 000.00 lei, pentru lot IV: 120, 000.00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Se va prezenta Formularul Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., 2.Experienta similara, insotita de recomandare din partea beneficiarului Cerinta minima: Ofertantul va demonstra ca a desfasurat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect vanzarea unor produse similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii- valoarea/ suma valorilor produselor livrate in contractul/contractele (se accepta si copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi relevante) prezentat/ prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de minim 50, 000.00 lei pentru lotul I, de minim 90, 000.00 lei pentru lotul II, 45, 000.00 lei pentru lotul III, 63, 000.00 lei pentru lotul IV. Se va prezenta Formularul Experienta similara si recomandare beneficiar;Se accepta contracte, copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., 3.Prezentarea de mostre. Mostrele vor fi depuse pentru produsele identificate in documentul "Descriere criteriu de calificare mostre", atasat prezentei fise de date si in conformitate cu indicatiile prezentate in acesta. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant (pentru furnizor) are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer